Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مجسمه جدید رونالدو بیشتر شبیه اوزیل است تا رونالدو! + عکس

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
سازندگان مجسمه رونالدو می‌گویند این کار برای الهام بخشیدن به جوانانی است که رویای فوتبالیست شدن را در سر دارند.
به گزارش اسپوتنیک، چند روز پس از این که در کالانگوتِ گوا مجسمه‌ای از کریستیانو رونالدو برای الهام‌بخشی جوان‌های هندی به نمایش درآمد، از یک مجسمه دیگر هم از فوق‌ستاره پرتگالی در سواحل گوا رونمایی شد.
کریستیانو رونالدو طی یک دهه گذشته یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بوده و حتی بسیاری او را در زمره برترین فوتبالیست های تاریخ قرار می‌دهند.
اما فوق ستاره پرتگالی طی سال های اخیر الهام بخش بسیاری از کودکان و جوانان دنیا نیز بوده است و بسیاری با الگو قرار دادن او و رویای تبدیل شدن به رونالدو به سراغ این رشته ورزشی پرطرفدار می روند.
با این حال یک اتفاق عجیب در کشور هند در مورد رونالدو رخ داده است. مجسمه جدید کریستیانو رونالدو در گوا، ایالتی در سواحل غربی هند، جنجال به پا کرده است.
مقامات محلی گفته اند که مجسمه در شهر کالانگوت برای الهام بخشیدن به جوانان محلی است تا راه او را به سمت ستاره شدن فوتبال دنبال کنند.
اما برخی دیگر به مجسمه نیم تنه ستاره منچستریونایتد اعتراض کرده و می گویند که این مجسمه یادآور گذشته استعماری گوا است و از مقامات درخواست کرده اند که مجسمه یک قهرمان فوتبال هند را به جای آن قرار دهند.
ظاهراً هندی‌ها خیلی میانه خوبی با مجسمه‌سازی ندارند، چرا که مجسمه جدید رونالدو هم بیشتر شبیه مسوت اوزیل است تا رونالدو!
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала