Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت دوباره گریزمان؛ آنتوان سوپرکاپ را از دست داد؟

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید در بازی شب قبل تیم‌اش بار دیگر مصدوم شد و حالا باید تحت آزمایش قرار بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ اتلتیکو مادرید پنجشنبه شب در چارچوب بازی‌های یک شانزدهم نهایی کوپا دل‌ری تیم گمنام "رایو ماجاداهوندا" را 5-0 شکست داد و حالا قرار است به مصاف رئال سوسیه‌داد برود.
اما پیروزی در این دیدار به کام مادریدی‌ها تلخ شد، زیرا خبر بد مصدومیت "آنتوان گریزمان" در نیمه دوم منتشر شد.
مهاجم فرانسوی پس از آسیب دیدگی عضلانی در دربی مادرید (ماه دسامبر مقابل رئال)، به تازگی به میادین باز گشته بود ولی در نیمه دوم گل چهارم تیم‌اش را به ثمر رساند. پس از آن گل بود که این بازیکن آسیب دید و زمین بازی را با اشک ترک کرد. گفته می شود او در همان عضله‌ احساس آسیب دیده که تقریباً یک ماه وی را خانه نشین کرده بود.
البته این مصدومیت کمی تعجب برانگیز نیز بود زیرا گریزمان در 10 سال بازیگری‌اش تنها 4 دیدار را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده بود که دوباره صدمه دیدن در یک ماه برای وی اتفاق غیرمعمول بود.
دیگو سیمئونه منتظر تست‌های بیشتر برای مشاهده میزان مصدومیت بازیکن مورد علاقه‌اش است اما شاید به این معنا باشد که گریزمان دیدارهای سوپرکاپ اسپانیا در هفته آینده را از دست بدهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала