Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایه اسطورۀ فوتبال برازیل به رونالدو: بدن بهتری نسبت به تو دارم + عکس

© AFP 2023 / Oscar Del PozoФорвард мадридского «Реала» Криштиану Роналду празднует победу в матче второго этапа Лиги чемпионов УЕФА по футболу между «Реал Мадрид» и «Ювентус» в Мадриде, 2018 год
Форвард мадридского «Реала» Криштиану Роналду празднует победу в матче второго этапа Лиги чемпионов УЕФА по футболу между «Реал Мадрид» и «Ювентус» в Мадриде, 2018 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
زی روبرتو ستاره سابق دنیای فوتبال به رونالو کنایه زده و به این بازیکن گفته است که در 47 سالگی بدنی زیبای نسبت به ستاره پرتگالی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ژوزه روبرتو دا سیلوا ژونیور که عموماً با نام زه روبرتو شناخته می‌شود، دوران حرفه‌ای شگفت‌انگیزی را تجربه کرده و توانسته پنج عنوان قهرمانی لیگ، یک جام لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی کوپا آمریکا کسب کند.
او برای باشگاه هایی مانند فلامینگو، بایرلورکوزن، رئال مادرید، بایرن مونیخ، الغرافه، گرمیو و پالمیراس بازی کرد و در سن 43 سالگی از فوتبال بازنشسته شد.
در 47 سالگی، بسیاری انتظار دارند که این بازیکن برازیلی فُرم خوبی بدنی خودش را از دست داده باشد. با این حال، روبرتو، که با اسطوره هایی مانند رونالدو نازاریو و رونالدینیو بازی می‌کرد، به طرز شگفت انگیزی بدن خود را بهتر از گذشته ساخته و معتقد است که بدن او نسبت به کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد، که به هیکل شگفت‌انگیزش مشهور است، وضعیت بهتری دارد.
او در این مورد گفت:" امروز می‌توانم بگویم که فیزیک بدنی بهتری نسبت به کریستیانو رونالدو دارم، زیرا تا 43 سالگی بازی کردم. اگر این کار را رونالدو بکند، می گویم که واقعا او نسبت به من بهتر است."
زی در ادامه در مورد اندام مناسب خودش گفت:" من هیچ عادت بدی ندارم. من مشروبات الکلی نمی‌نوشم، سیگار نمی‌کشم، خیلی خوب غذا می‌خورم، خوب می‌خوابم. من خانواده ام را دارم که بزرگترین مشوق من است. فکر می‌کنم اینها فاکتورهای مهمی برای رسیدن به سنی هستند که به آن رسیده‌ام و همچنان در سطح بالایی به بازی کردن ادامه دادم."
روبرتو در حالی به رونالدو کنایه زده‌است که پس از خداحافظی از فوتبال در سال 2017، به بدن‌سازی روی آورده و در حال حاضر مربی شخصی افراد مطرحی در برازیل است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала