Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در انگلیس: هالند رئال را به تیم‌های جزیره ترجیح می‌دهد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2022
عضو شوید
نشریه انگلیسی در گزارشی مدعی شده است که ارلینگ هالند مهاجم نارویایی بوروسیا دورتموند تصمیم نهایی خود را برای آینده گرفته است و قصد دارد که پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.
به گزارش فوتبالی، نشریه میرور خبر داده است که هالند پیشنهاد حضور در منچستریونایتد، منچسترسیتی و بارسلونا را رد کرده چرا که قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد.
در حقیقت انتقال وی به رئال مادرید می تواند بدترین خبر برای پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی باشد.
گواردیولا در تابستان قبلی در تلاش برای خرید هری کین شکست خورد و حالا می خواهد به هر قیمتی که شده، هالند را در تابستان بعدی به خدمت بگیرد.
میرور در گزارش خود نوشته است که مدیران رئال مادرید امیدوارند که در ماه های آینده با هالند به توافق برسند و بتوانند خط حمله ای رویایی را با حضور کیلیان و هالند تشکیل بدهند.
روز گذشته نیز نشریه بیلد گزارش داده بود که هالند آماده پیوستن به رئال مادرید است چرا که می خواهد مسیر اسطوره اش کریستیانو رونالدو را ادامه بدهد و در رئال مادرید تاریخ سازی کند.
در حقیقت ارلینگ علاقه زیادی به رونالدو دارد و به همین خاطر بعید نیست که بخواهد همچون کریستیانو پیراهن رئال مادرید را به تن کند و به عنوان بازیکن رئال مادرید بدرخشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала