Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جورجینا: "از روزی که با رونالدو آشنا شدم زندگی ام تغییر کرد"

© AFP 2023 / Vincenzo PintoАргентинская модель Жоржина Родригес на церемонии открытия 75-го Венецианского международного кинофестиваля. // Sputnik / Ekaterina Chesnokova
Аргентинская модель Жоржина Родригес на церемонии открытия 75-го Венецианского международного кинофестиваля. // Sputnik / Ekaterina Chesnokova - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2022
عضو شوید
جورجینا رودریگز میگوید زندگی اش از زمانی که با رونالدو آشنا شده، تغییر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه انتشار اطلاعات شخصی از زندگی جورجینا رودریگس، نامزد رونالدو در قالب مستند نتفلیکس از شرایط زندگی اش قبل از آشنایی با کریس گفت.
این مدل 27 ساله آرجنتینی در مورد زندگی ابتدایی خود گفت:
ورود من به مادرید وحشتناک بود. من به دنبال آپارتمانی ارزان بودم که ماهیانه 250 پوند کرایه اش شود و در نهایت یک آپارتمان که شبیه انباری بود نصیبم شد در تابستان گرم و در زمستان سرد.
وی ادامه داد:
روزی که با کریستیانو رونالدو آشنا شدم، زندگی من تغییر کرد.
مستند "Soy Georgina" قرار است در تاریخ 27 جنوری در نتفلیکس منتشر شود. پوستر این مستند به زمانی اشاره می کند که او به عنوان دستیار دوکان در خیابان معروف سرانو مادرید به عنوان فروشنده کیف دستی کار می کرد.
کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز در ماه اکتبر اعلام کردند که در انتظار فرزندان دوگانگی هستند.
مدل آرجنتینی در چند سال اخیر منبع ثابتی از قدرت و حمایت کریستیانو رونالدو بوده است و در هر زمان ممکن دیده شده است که فوق ستاره پرتگالی را از روی سکوها تشویق می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала