عنقریب دوران سلطنت ویروس کرونا خاتمه میابد

© Flickr / NIAIDویروس میرس در المان
ویروس میرس در المان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2022
عضو شوید
دانشمندان پایان قریب الوقوع مرحله حاد همه گیری ویروس کرونا را پیش بینی کردند.
به گزارش اسپوتنیک، Bloomberg: سویه omicron پایان مرحله حاد همه گیری COVID-19 را نشان می دهد.
بلومبرگ با استناد به تحقیقات دانشمندان افریقای جنوبی خبر داده است که سویه Omicron از ویروس کرونا می تواند پایان مرحله حاد مرض همه گیر COVID-19 را اعلام کند.
کرونا افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
بیش از 300 میلیون انسان مبتلا به کرونا شده اند
این مطالعه در مجتمع شفاخانه های دانشگاهی استیو بیکو انجام شد. دکتران سوابق 466 مریض مبتلا به موج کنونی همه گیری و 3976 مورد قبلی را تجزیه و تحلیل کردند.
با توجه به نتیجه گیری نویسندگان این کار، موج عفونت با "سرعت بی سابقه" حرکت کرد و باعث بیماری های بسیار خفیف تر از سویه های قبلی شد. دانشمندان نتیجه گرفتند: "اگر این الگو ادامه یابد و در سراسر جهان تکرار شود، احتمالاً شاهد جدایی کامل میزان بروز و مرگ و میر خواهیم بود."
پزشکان هندی برای اولین بار جهش مضاعف ویروس کرونا را شناسایی کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
مقایسه سویه اومیکرون کرونا با ویروس عامل سرخک
پیش از این، پروفیلولوژیست ارشد ناحیه فدرال اورال، مدیر علمی انجمن متخصصین طب پیشگیری، دکتر علوم طب سرگئی توکارف و میکروبیولوژیست، مدیر علمی موسسه تحقیقاتی واکسین و سرم های مکنیکوف، آکادمی علوم روسیه ویتالی زورف گفت که ورود انواع جدید ویروس کرونا به محیط حیوانات می‌تواند منجر به جهش‌های جدی ویروس و شیوع جدید مرض شود. به گفته دانشمندان، نظارت دقیق بر نوع omicron در انسان و حیوان ضروری است، زیرا با انتقال مستقیم و معکوس مشترک بین انسان و دام، ممکن است روزی یک سوپموتانت خاص ظاهر شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала