Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به جمع مشتریان هافبک میلان اضافه شد

© AP Photo / Antonio CalanniИгроки ФК "Милан" радуются голу, забитому в матче с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан радуются голу, забитому в матче с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2022
عضو شوید
فرانک کسیه هافبک جنگندۀ میلان مورد توجه تیم‌های زیادی در اروپا قرار دارد و در تازه‌ترین مورد رئال مادرید نیز به جمع مشتریان او اضافه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، از قرارداد فرانک کسیه هافبک ساحل عاجی میلان، کمتر از 5 ماه باقیمانده و او حاضر به تمدید نیست. شایعاتی در مورد جدایی او در تابستان نیز به گوش می رسید ولی در نهایت ماندنی شد. میلان حاضر است 6.5 میلیون یورو به وی دستمزد بدهد ولی کسیه این پیشنهاد را قبول نکرده و خواهان دستمزد بیشتر است.
این بازیکن که در پایان فصل آزاد خواهد بود، مورد توجه تیم‌های مطرح اروپا قرار دارد و تاتنهام، آرسنال، منچستریونایتد، پی‌اس‌جی، لیورپول و یوونتوس قرار دارد و همۀ این تیم‌ها می‌خواهند از این فرصت استفاده کرده و وی را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.
با این حال ال ناسیونال گزارش داده که رئال مادرید نیز این بازیکن 25 ساله را زیر نظر دارد تا او را به صورت رایگان در تابستان آینده جذب کنند.
رئال که به پوگبا نیز علاقه دارد، کسیه را گزینۀ ارزان‌تر می‌داند و مدیران این باشگاه معتقد اند که وی دستمزد کمتری نسبت به ستاره فرانسوی تقاضا خواهد کرد.
رئال مادرید طرح زیرکانۀ را روی دست گرفته و تصمیم دارد تمامی تمامی کمبودی‌های خود را در تابستان آینده بدون پرداخت پول تکمیل سازد. این باشگاه که تابستان گذشته آلابا را به صورت رایگان جذب کرد، می‌خواهد با همان روش کسیه، رودیگر و چند بازیکن دیگر را به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала