Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدت زمان دوری پوگبا از میادین طولانی‌تر شد

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که پُل پوگبا حداقل سه تا چهار هفته دیگر قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، حدود سه ماه پیش پُل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد، در اردوی تیم ملی کشور از ناحیه عضلات ران پا دچار مصدومیت شدو این باشگاه پس از انجام معاینات کامل اعلام کرد که وی اواسط ماه جنوری به میادین باز خواهد گشت.
حال که هواداران منتظر بازگشت هافبک توانمند تیم شان اند، به نظر می‌رسد که مصدومیت وی تشدید پیدا کرده و حداقل سه تا چهار هفته دیگر قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.
این موضوع را رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد نیز تایید کرده و گفته که کار صحی هنوز شرایط پوگبا را برای آغاز تمرینات مناسب نمی‌بینند.
او در این مورد به ویب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:" تا جایی که می‌دانم و طبق چیزی که هفته پیش به من گفته شد، پوگبا حداقل به چهار یا پنج هفته دیگر نیاز دارد تا برای بازگشت به تمرینات آماده شود. امروز صبح وی را پیش از آغاز تمرینات‌ دیدم، او در رختکن بود و امیدوارم هر چه زودتر به جمع ما بازگردد."
سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" در حال حاضر پوگبا در تمرینات ما حضور ندارد، اما حتی زمانی که چند هفته دیگر به تمرینات ما بازگردد، به زمانی برای رسیدن به شرایط بازی نیاز خواهد داشت. پوگبا ابتدا باید به آمادگی برای تمرین کردن برسد و سپس به شرایط بازی و مسابقه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا که چنین چیزی به زمان نیاز دارد."
ستاره فرانسوی در فصل جاری 13 بازی برای ‌یونایتد انجام داده که در این تعداد بازی 7 پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала