Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارگردان اصلی مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک زمستانی مشخص شد

© REUTERS / Pawel KopczynskiЦеремония закрытия XXIII зимних Олимпийских игр в Пхенчхане
Церемония закрытия XXIII зимних Олимпийских игр в Пхенчхане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2022
عضو شوید
قرار است ژانگ ییمو کارگردان اصلی مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات المپیک زمستانی 2022 چین باشد.
به گزارش اسپوتنیک، ازی‌های المپیک زمستانی 2022 با نام رسمی XXIV Olympic Winter Games قرار است در ماه فبروری 2022 برگزار گردد. این رقابت‌ها از 15 دلو مصادف با 4 فبروری آغاز و به تاریخ 5 ماه حوت مصادف با 20 فبروری پایان می‌یابد.
چند هفته مانده با آغاز این رقابت‌ها ژانگ ییمو به عنوان کارگردان اصلی مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات زمستانی پکن 2022 در چین تایید شده است و این مسئولیت بزرگ را به عهده خواهد داشت.
ژانگ حالا در آستانۀ تبدیل شده به اولین کارگردان جهان است که مسئولیت دو مراسم (افتتاحیه و اختتامیه) رقابت‌های المپیک تابستانی و زمستانی را بر عهده می‌گیرد.
او می‌گوید که مراسم افتتاحیه المپیک، بر ساخت جامعه‌ای با آینده‌ای مشترک بشریت، تلاش چین برای مشارکت 300 میلیون نفر در ورزش‌های زمستانی و مشارکت مردم از سراسر جهان در بازی‌های المپیک زمستانی تاثیر خواهد کرد.
المپیک زمستانی چین در حالی آغاز می‌شود که؛ 4 فبروری آغاز بهار یا "لیچون" در چین است. کارگردان المپیک زمستانی چین اضافه می‌کند؛ خوش‌بینی در این است که شعار بازی‌های المپیک زمستانی "با هم برای آینده‌ای مشترک" را تکرار می‌کند و اصطلاح خورشیدی نیز به عنوان یک عنصر مهم در نمایشات؛ استفاده خواهد شد.
ژانگ همچنین مغز متفکر مراسم اختتامیه المپیک "پیونگ چانگ" در سال 2018 و نیز اختتامیه المپیک آتن در سال 2008 بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала