عملیات ضد تروریستی در آلماتی قزاقستان وارد مرحله جدید شد

© AFP 2023 / Abduaziz MadyarovПолиция патрулирует улицы в Алматы
Полиция патрулирует улицы в Алматы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
عضو شوید
این شبکه تلویزیونی همچنان تاکید دارد که 13 ایست بازرسی در اطراف آلماتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه خبر 24، اعلام کرد که عملیات ضد تروریستی وارد مرحله جدیدی شده است، ارتش قزاقستان برای جلوگیری از فرار شبه نظامیان از آلماتی در تمام ایست های بازرسی "چک پاینت ها" مستقر شده اند.
این شبکه تلویزیونی می افزاید که به اساس فرمان فرمانده کل قوا، عملیات ضدتروریستی به مرجله بعد راه یافت، همچنان برای بررسی موترهای و اسنادها همه مظنونان بازداشت شده، به این وزارت خانه منتقل داده شدند.
همانگونه رسانه های تلویزیونی این کشور اعلام کرده اند، شبه نظامیان لباس های دزدیده شده نظامیان را می پوشند تا به افراد خود شلیک نکنند. همچنان هم‌قطاران آنان نیز بازوبند سفید می‌پوشند.
Официальный представитель МИД России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
روسیه: اعزام صلح بانان پیمان امنیت جمعی به قزاقستان مبنای قانونی دارد
این شبکه تلویزیونی همچنان تاکید دارد که 13 ایست بازرسی در اطراف آلماتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند، و نیروهای پولیس تمامی ورودی ها و خروجی های شهر را تحت کنترل کامل دارند.
گفتنی است پس از افزایش بهای سوخت، هزاران معترض در دوم جنوری در شهر جانااوزن که قطب تولید نفت و صحنه درگیری‌های مرگبار در دهه گذشته میان معترضان و پولیس بود، به خیابان‌ها آمدند. سپس اعتراضات به دیگر شهرهای قزاقستان کشیده شد. به دنبال آن دولت کنار رفت و وضعیت فوق‌العاده سراسری اعلام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала