نماینده سابق ناتو از"پیروزی کوبنده" پوتین بر آمریکا سخن گفت

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина
Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
عضو شوید
نماینده سابق ناتو در مسکو از "پیروزی کوبنده" رئیس جمهور روسیه در رقابت های ژئوپلیتیکی با آمریکا سخن گفت.
به گزارش اسپوتنیک، گری تاباچ، فرستاده سابق ناتو در مسکو در ویدئویی که در کانال یوتیوب SobiNews منتشر شد، گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در رقابت ژئوپلیتیکی با ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی پیروز شده و آنها را "با یک امتیاز کوبنده" شکست داده است.
به گفته نماینده سابق اتحاد آتلانتیک شمالی، کی یف با حمایت از جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، اشتباه می کند، زیرا سیاستمدار اغلب تسلیم روسیه می شود. تاباخ گفت که در طول کار بایدن، تحریم‌ها بر روی پروژه نورد استریم 2 برداشته شد و واشنگتن نیز از عرضه هواپیماهای بدون سرنشین به اوکراین خودداری کرد.
جوبایدن در ابتدای دوره ریاست جمهوری خود وعده سپرد قول داد بالای روسیه "حساب نکند" و محدودیت هایی را بر مسکو اعمال کند. اکنون جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی ایالات متحده بر لزوم اعطای ضمانت‌های امنیتی به روسیه تاکید دارد.
نماینده سابق ناتو افزود که بایدن با تولید نفت و گاز در آمریکا مخالف است که این خود باعث کمبود مواد سوخت در کشور می شود. او گفت که این امربه روسیه فرصت می دهد تا با افزایش تقاضا منابع انرژی خود را"غنی" کند. تاباخ با اشاره به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، گفت: "او همه چیز را به دست آورد، همه را با دست خود کنار زد".
پیش از این، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفته بود که این پیمان متعهد به گفتگوی مثمر وسازنده با روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала