Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوکوویچ فردا دادگاهی میشود؛ در میدان هوایی ملبورن چه گذشت؟

© REUTERS / Danielle ParhizkaranSep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S.
Sep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
عضو شوید
وکلای مرد شماره اول تنیس جهان از شب سخت و وحشتناک این تنیسور مشهور در میدان هوایی ملبورن پرده برداری کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ماجرای واکسین نزدن نواک جوکوویچ و حذف او از مسابقات تنیس آزاد استرالیا وارد فاز تازه ای شده است.
نوواک جوکوویچ ستاره صرب تنیس جهان که توانسته بود با مستثنی‌شدن از مقررات واکسیناسیون استرالیا به دلایل پزشکی، ویزای ورود به این کشور را برای شرکت در مسابقات اوپن را بگیرد، اما در نهایت جواز حضور در این رقابت ها را پیدا نکرد.
حالا وکلای نواک جوکوویچ فاش کرده اند که ماموران امنیتی میدان هوایی شهر سیدنی در طول 8 ساعت انتظار که جواب آزمایش کرونایی جوکوویچ بوده اند، به او اجازه خواب و استراحت در میدان هوایی را نداده اند.
همچنین گفته شده است که نیروهای مرزی استرالیا موظف در میدان هوایی حتی به وی اجازه ندادند با وکلایش تصمیم بگیرند و به صورت غیر قانونی ویزای او را باطل کرده اند، زیرا آنان تصور میکردند جوکوویچ که کارت واکسین کرونا را ندارد، ویزای این کشور را نیز به صورت غیر قانونی دریافت کرده است.
جوکوویچ به وکلایش که فردا در دادگاه حاضر خواهند شد گفته، برخورد نیروهای مرزی با او اصلا انسانی نبوده و او از این همه اتفاق شکه شده است.
جوکوویچ توضیح داده است که بارها به نیروهای مرزی تاکید کرده است که در شش ماه گذشته وی یک دوره بیماری کوید 19 را سپری کرده است و حالا نیز با توصیه پزشکان معافیت گرفته است و به صورت قانونی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
با این حال قرار است فردا دوشنبه دادگاهی در خصوص رسیدگی به پرونده بهترین تنیسور جهان در ملبورن برگزار شود تا به وضعیت او رسیدگی شود.
جوکوویچ که فعلا نواک جوکوویچ به دنبال نامعتبر بودن ویزایش به مرکز استقرار پناهجویان بازداشتی در ملبورن که هتل پارک نام دارد، انتقال یافته است و شماری از معترضان بازداشتی نیز خواهان آزادی او هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала