Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقررات عجیب و غیریب در برگزاری جام ملت‌های آفریقا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر الجزایر
الجزایر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
عضو شوید
تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آفریقا حتی اگر 11 بازیکن بدون دروازه‌بان هم داشته باشند، باید بازی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا 2021 از امشب (یکشنبه) با یک سال تاخیر در کامرون آغاز می‌شود و در دیدار افتتاحیه، تیم میزبان به مصاف بورکینافاسو می‌رود.
این رقابت ها درحالی قرار است که امروز به میزبانی کامرون برگزار شود که شمار مبتلایان به کرونا در بعضی از تیم ها به شکل نگران کننده‌ای افزایش پیدا کرده است .
بر اساس دستورالعمل‌های جدید کنفدراسیون فوتبال آفریقا؛ در صورتی که تیمی که تحت‌االشعاع بیماری کووید-۱۹ قرار گرفته، اما 11 بازیکن در دسترس داشته باشد، بازی‌اش در جام ملت‌های آفریقا 2021 برگزار خواهد شد.
طبق این دستورالعمل، حتی اگر در جمع این 11 بازیکن دروازه‌بان نداشته باشد. هر تیمی که با وجود داشتن این تعداد بازیکن حاضر به انجام بازی نشود، با نتیجه دو بر صفر بازنده خواهد شد.
البته کاف اعلام کرد که کمیته برگزاری بازی ها می تواند تصمیم های مناسب را در شرایط استثنای بگیرد. کنفدراسیون فوتبال آفریقا شمار تعویض ها را هم پنج تعویض اعلام کرد.
الجزایر به عنوان قهرمان دوره قبل، بخت اول قهرمانی همراه با سنگال، ساحل عاج، کامرون و مصر محسوب می شود و تیم بسیار آماده‌ای دارد.
از سویی دیگر غنا، ساحل عاج، سنگال و نیجریه با تمام توان در این دوره شرکت کرده‌اند. نیجریه ماه گذشته گرنوت روهر، سرمربی خود را اخراج کرد، زیرا از وضعیت خود راضی نبود و با فرد جدیدی به این رقابت‌ها آمد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала