Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت شدید امباپه از دست هواداران رئال مادرید + عکس

© REUTERS / Marko Djurica Килиан Мбаппе на чемпионате Euro 2020
Килиан Мбаппе на чемпионате Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
کلیان امباپه به پیام‌های توهین‌آمیز هواداران رئال مادرید به دختر هشت‌ ساله که بیمار است و از این ستاره فرانسوی خواسته بود تا در پی‌اس‌جی بماند، واکنش تندی داشته و عصابیت نشان داده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، کامیلی دختر 8 ساله و هوادار پاریسن‌جرمن است که از بیماری رنج می‌برد و اخیراً با انتشار ویدیویی از کلیان امباپه ستاره پی‌اس‌جی که در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد، خواسته بود تا در این تیم بماند و جایی نرود.
ویدیوی کامیلی اما خوش هواداران رئال مادرید که باشگاه شان خواستار جذب امباپه است، نیامد و آن‌ها پیام‌های تند و توهین آمیز به این کودک بیمار فرستادند.
ستاره فرانسوی نیز از طریق انجمن "لبخندی برای کامیلی" که همه‌ نظریات هواداران رئال را جمع‌آوری و منتشر کرده بود، از این موضوع با خبر شده و واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌است.

امباپه برای کامیلی نوشت:" من هم سال نو رو برایت تبریک می‌گویم کامیلی کوچک و عزیزم. به مبارزه کردن ادامه بده، تو به همه ما درس زندگی می‌دهی. پیام‌های توهین آمیز خطاب به یک دخترکوچک… واقعا داریم به قهقرا می‌‌رویم. بهتراست کمی خود را اصلاح کنید."

رئال مادرید مدت‌ها است که به دنبال امباپه است و تابستان گذشته سه پیشنهاد به این بازیکن ارائه داد که هر پیشنهاد از سوی پاریسی‌ها رد شد و حالا کهکشانی‌ها در تلاش اند تا در تابستان آینده این بازیکن را به صورت آزاد به خدمت بگیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала