Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ جوکوویچ با حکم دادگاه آزاد شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر جوکوویچ
جوکوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
نواک جوکوویچ در نبرد دادگاهی سرانجام پیروز شد و در استرالیا آزاد است، اگرچه هنوز هم ممکن است اخراج شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ دادگاه استرالیا حکم آزادی نواک جوکوویچ صربستانی تنیسور شماره یک جهان را صادر کرد که پس از لغو ویزایش به دلیل عدم واکسن کووید-19، از پنجشنبه گذشته در بازداشت‌گاهی در شهر ملبورن به سر می‌برد. این تنیسور صربستانیدر حال حاضر به همراه تیم‌اش در جاده‌های ملبورن حضور دارد، اما همچنان ممکن است در چند ساعت آینده توسط وزیر مهاجرت استرالیا اخراج شود.
آنتونی کلی قاضی دادگاه فدرال ملبورن به دولت استرالیا دستور داد تا حکم آزادی را اجرا کند، پاسپورت و وسایل شخصی او را دوباره به وی برگردانند و هزینه‌های قانونی جوکوویچ را که می‌تواند در مسابقات آزاد استرالیا بازی کند، بپردازد.
تصمیم دادگاه به جوکوویچ اجازه می‌دهد تا در مسابقات آزاد استرالیا شرکت کند، که در صورت قهرمانی دهمین عنوان او در این تورنمنت و بیست و یکمین گرند اسلم او می‌شود و بنابراین از رقبای خود راجر فدرر سوئیسی و رافائل نادال اسپانیایی پیشی می‌گیرد. اما هنوز حضور وی قطعی نشده زیرا قرار است این پنجشنبه قرعه کشی اصلی مسابقات آزاد استرالیا انجام شود.
در جلسه استماع مجازی، دولت استرالیا موافقت کرد که تصمیم خود مبنی بر لغو ویزا را از بین ببرد، اگرچه کریستوفر ترن وکیل این بازیکن خاطرنشان کرد که الکس هاوک وزیر مهاجرت در حال بررسی استفاده از اختیارات ویژه خود برای اخراج جوکوویچ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала