Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نواک در دو راهه‌ی آزادی و زندان؛ جوکوویچ دوباره دستگیر شد

© REUTERS / Danielle ParhizkaranSep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S.
Sep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
نواک جوکوویچ صربستانی تنها چند ساعت پس از برنده شدن در دادگاه تجدید نظر؛ بار دیگر در استرالیا "دستگیر" شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ نواک جوکوویچ صربستان مرد شماره یک تنیس جهان امروز در مرحله اول دادگاه برنده شد و با آن اجازه یافت که از محل اقامت خود خارج شود.
اما حالا گزارش‌هایی نشر شده که پس از گذشت بیش از پنج ساعت، جوکوویچ پس از حکم صادر شده توسط قاضی آنتونی کلی، که دلایل کافی برای رد ویزای وی را پیدا نکرده، آزاد شد. با این حال، روند قضایی ممکن است تمام نشده باشد.
بر اساس گزارش ها، نواک جوکوویچ تنها چند دقیقه پس از پیروزی در دادگاهی که نحوه لغو ویزای استرالیای وی را به چالش می‌کشید، دستگیر شده است.

کسینجا پاولوویچ مک‌آتیر روزنامه‌نگار معروف گفته که: "با این حکم که به معنی آزادی او است تا بازداشت‌گاهی را که در آن نگهداری می‌شد ترک کند، اکنون گزارش داده که او علی‌رغم حکم به نفع‌اش، دستگیر شده است."

مک‌آتیر پس از صحبت با سردان دوکوویچ پدر جوکوویچ، اضافه می‌کند که دولت استرالیا می‌خواهد این بازیکن 34 ساله را اخراج کند.
برنده 20 گرند اسلم پس از ورود به فرودگاه ملبورن در اوایل هفته گذشته پس از تصمیم گیری برای پس گرفتن ویزای خود، قبل از پیروزی در دادگاه‌اش در روز دوشنبه؛ در تاسیسات دولتی بازداشت شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала