Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مرد شماره یک تنیس جهان به پیروزی در دادگاه

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نواک جوکوویچ
نواک جوکوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
نواک جوکوویچ پس از پیروزی در دادگاه، از هوادارانش ابراز تشکری کرد و اظهار داشت که به موفقیت در تنیس آزاد آسترالیا می‌اندیشد.
به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز دادگاه رسیدگی به اعتراض نواک جوکوویچ در خصوص لغو ویزای ورودش به استرالیا در ملبورن برگزار گردید و قاضی ویزای سفر وی رامعتبر دانسته و اجازه داد تا وی هوتل مخصوص پناهجویان اخراجی را ترک کند.
مرد شماره یک تنیس جهان حالا به این موضوع واکنش نشان داد و گفته است که تنها به دنبال موفقیت در رقابت‌های آزاد آسترالیا است
او در این مورد نوشت:" خوشحال و سپاسگزارم که قاضی دادگاه لغو ویزای مرا را مردود اعلام کرد. با وجود همه اتفاق‌هایی که در چند روز اخیر رخ دادند، می‌خواهم بمانم و سعی می‌کنم فقط درباره تنیس آزاد استرالیا حرف بزنم. همچنان روی این مسابقات تمرکز می‌کنم. من به استرالیا آمدم تا در یکی از مهمترین تورنمنت‌ها با مشارکت هواداران خیره‌کننده‌اش شرکت کنم. اکنون چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم. می‌خواهم از شما که با من بودید قدردانی کنم. این حمایت‌ها الهام‌بخش من برای قوی ماندن بود."
جوکوویچ در حالی چنین واکنشی داشته است که هنوز ماندن او در آسترالیا نهایی نیست و اگر وزیر مهاجرت این کشور تصمیم به اخراج او بگیرد، این تنیسور دیپورت خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала