Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وفاداری یا عشق کودکی؛ ستاره پی‌اس‌جی در دو راهی پاریس و مادرید

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
مهاجم فرانسوی جهان فوتبال هنوز درخصوص تیم آینده خود تصمیم نگرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی جهان فوتبال هنوز درخصوص آینده خود تصمیم نگرفته است.
اهالی فوتبال در سراسر جهان هنوز نمی‌دانند وی در تابستان به تیم مورد دوران کودکی خود یعنی رئال مادرید خواهد پیوست یا قراردادش با پاری‌سن‌‌جرمن را تمدید می‌کند و به این تیم وفادار می‌ماند.
در همین رابطه، سایت ورزشی "لوپاریزین" مدعی شده که امباپه در حالی که 5 ماه دیگر بازیکن آزاد به حساب خواهد آمد، هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و می‌خواهد روی فصل جاری در پی‌اس‌جی تمرکز کند.
لوپاریزین در ادامه گزارش خود آورده که آینده امباپه ربطی به کادر فنی پی‌اس‌جی ندارد و حتی حضور زیدان روی نیمکت این تیم هم تاثیری روی نظر وی نخواهد گذاشت.
البته امباپه اخیراً در مصاحبه خود تاکید کرد که تنها روی موفقیت پاری سن ژرمن در این فصل تمرکز کرده و در ژانویه راهی رئال نخواهد شد اما در عین حال هیچ چراغ سبزی نیز برای تمدید با تیم فرانسوی نشان نداد.
این در حالیست که اگر رئال بتواند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پی‌اس‌جی را حذف کند، شرایط برای انتقال امباپه راحت‌تر خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала