Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو در مورد بازی نکردن راموس: "رقابت‌های زیادی وجود دارد"

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
سرخیو راموس مدافع میانی پی‌اس‌جی با وجودی که به قول پوچتینو کاملا بهبود یافته اما حتی یک دقیقه برابر لیون بازی نکرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دوران حرفه‌ای سرخیو راموس در لیگ 1 با پاریسن‌جرمن با یک بازی و نیم، 131 دقیقه بازی و یک کارت سرخ مقابل لوریان در 22 دسامبر همچنان راکد شده است.
مدافع اسپانیایی در بازی یکشنبه برابر لیون در تمام 90 دقیقه روی نیمکت نشسته بود، غیبتی که مائوریسیو پوچتینو در پایان جلسه در یک کنفرانس مطبوعاتی به سرعت آنرا توضیح داد.

او گفت: "رقابت زیادی وجود دارد، امیدوارم بتوانم مسابقات بعدی را انجام دهم. تصمیم گرفته شد تا با مارکینیوش و کیمپمبه بازی کنم."

او با صراحت بیشتری ادامه داد: "بله، او [راموس] در سلامتی خوب است، اما این انتخاب یک مربی است."

صحبت‌های پوچتینو همه چیز را به شکل نمایشی برابر دوربین‌ها تعریف کرد. اما واقعیت چیز دیگری‌ست؛ آن این‌که راموس باید با شروع از ابتدا به شرط تعویض، موقعیت خود را بازیابی کند، چیزی که او از زمان جدایی‌اش از رئال و پیش از آ ن با تیم سویا عملاً مجبور به زندگی با چنین شرایط نبوده است. او اولین بازی خود را در ریازور در فبروری 2004 انجام داد، اما در 18 سالگی دوره را با سه شروع در هفت بازی تیم اصلی به پایان رساند.
در طول دوران حضورش در رئال مادرید، او فراز و نشیب‌هایی داشته، ولی چگونه می‌تواند در 16 سال غیر از این باشد.
او هرگز چنین فکر نکرده بود تا جایی که همیشه در ترکیب ابتدایی و اصلی بود حتی در اولین سال حضورش. در واقع، راموس در دوران حضورش در رئال مادرید، در 14 فصل از 16 فصل حضورش، به استثنای فصل 2015-2016 (چندین آسیب دیدگی شانه) و فصل قبلی (2020-21)، از 40 بازی شروع کرد.
حالا در پاریس شرایط کاملا متفاوت است و در درصد بالایی به دلیل مصدومیتی که او را از زمان ورودش به فرانسه عملاً در حاشیه نگه داشته است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که کیمپمبه و مارکینیوش به لطف عملکرد خوب‌اش، خود را به عنوان بازیکن اصلی مربی آرجانتینی معرفی کرده است.
اگرچه برنامه هفته‌های آینده برای پاریسن‌جرمن فشرده است، سرخیو راموس باید فرصت‌های خود را داشته باشد، اما حقیقت این است که اکنون به نظر نمی‌رسد اولویت پوچتینو در محور دفاعی باشد. علاوه بر این، تنها تا دو ماه دیگر، دیدار مجدد با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا فرا خواهد رسید و اکنون سوال بزرگ این است که آیا حضور او در آن زمان در ترکیب ناشناخته خواهد بود یا اطمینانی و قطعی؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала