Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی اول در در دادگاه؛ ورود جوکوویچ به استرالیا تأیید شد

© REUTERS / PAUL CHILDSنواوک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان Tennis - Wimbledon - All England Lawn Tennis and Croquet Club, London, Britain - July 11, 2021 Serbia's Novak Djokovic celebrates with the trophy after winning his final match against Italy's Matteo Berrettini
نواوک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان   Tennis - Wimbledon - All England Lawn Tennis and Croquet Club, London, Britain - July 11, 2021 Serbia's Novak Djokovic celebrates with the trophy after winning his final match against Italy's Matteo Berrettini - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
به اساس حکم امروز دادگاه ملبورن؛ نواک جوکوویچ اجازه ورود در استرالیا دارد. اما تا کنون حضور او در مسابقات تأیید نشده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی؛ در مرحله اول دادگاه ملبورن برنده شد و به اساس آن اجازه دارد که در استرالیا حضور داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دادگاهی در استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد که نواک جوکوویچ صربستانی مرد شماره یک تنیس جهان پس از پیروزی در مرحله اول دادگاهی شدن‌اش در ملبورن؛ اجازه یافت که از ساختمان محل اقامت‌اش بیرون شود. پاسپورت و سایر مدارک سفر او باید به او بازگردانده می‌شد و به اساس این حکم دادگاه؛ تصمیم دولت برای لغو ویزای ورود جوکوویچ نادرست خوانده شد.
هنوز مشخص نیست که جوکوویچ می‌تواند به طور منظم وارد این کشور شود یا خیر. و تا چند روز آینده نیز مشخص خواهد شد که آیا واقعا می‌تواند از عنوان قهرمانی خود در اولین تورنمنت گرند اسلم سال دفاع کند یا خیر.
دولت قبلاً قبل از مذاکرات اعلام کرده بود که در صورت لغو امتناع از ورود، اقدامات بیشتری را برای ادامه رد ویزای جوکوویچ در نظر خواهد گرفت. این را وکیل دولت کریستوفر ترن در پایان محاکمه تأیید کرد.
قاضی آنتونی کلی در اولین بخش از جلسه روز دوشنبه، که در آن وکلای جوکوویچ نظرات خود را ارائه کردند، گفته بود که او رفتار مقامات را مناسب نمی‌داند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала