Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد آقای خاص از ضعف گلادیاتورها + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوژه مورینیو Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Реал"
ژوژه مورینیو  Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
ژوژه مورینیو سرمربی آ اس رُم بعد از آنکه‌ تیم یووه در 7 دقیقه کامبک زد، از بازیکنان‌اش به شدت انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از آن‌که تیم آ اس رُم در ظرف 7 دقیقه نتیجه را از دست داد تا یوونتوس کامبک بزند، به شدت از بازیکنان‌اش انتقاد کرد.
در این بازی گلادیاتورها با گل‌های مانوئل لوکاتلی، دژان کولوسفسکی و ماتیا د شیلیو از یوونتوس در نیمه دوم 3-1 پیش بودند اما در نهایت با نتیجه 4-3 شکست خوردند.
مورینیو باورمند است که تیم وی در دقایق پایانی بازی دچار "فروپاشی روانی" شده است.
مورینیو به DAZN گفت: "ما 70 دقیقه کنترل کامل داشتیم. تیم واقعاً خوب بازی کرد و ذهنیت کنترل را داشت، ما بیرون آمدیم و قوی شروع کردیم. ما این ایده را از پرس بالا داشتیم، یعنی کنترل سرعت و ابتکار عمل."
وی در ادامه اضافه کرد: "برای 70 دقیقه خیلی خوب بود، سپس این فروپاشی روانی رخ داد. 3-2 ما را کُشت، زیرا فلیکس بازی فوق العاده‌ای داشت که با یک سرعت در برابر کوادرادو به پایان رسید. من او را بر می‌دارم و جایگزین او شومورودوف همه چیز را اشتباه کرد. زمانی که به آنها اجازه دادیم تا 3-2 بازی کنند، تیمی با ذهنیت قوی مانند یوونتوس، شخصیتی قوی، ترس به وجود آمد. یک عقده روانی. 3-2 بودن برای من مشکلی نیست، برای آنها مشکل است. برای تیم من"
آقای خاص به انتقاد از بازیکنان‌اش گفت: "در پایان روز، وقتی در *** هستید، دوباره روی پای خود می‌نشینید و شخصیت خود را پیدا می‌کنید. اما در این رختکن افرادی هستند که کمی بیش از حد خوب؛ کمی ضعیف هستند. من قبلاً به بازیکنان گفته بودم، اگر بازی در دقیقه 70 تمام می‌شد، عملکرد فوق العاده‌ای داشتند. متأسفانه، آن زمان تمام نشد."
این مربی 58 ساله پس از تکمیل یک انتقال در اوایل این هفته، اولین فرصت بازی را به آینسلی میتلند-نایلز، بازیکن قرضی آرسنال داد.
علی‌رغم اضافه شدن این بازیکن 24 ساله، مورینیو معتقد است که تیمش هنوز کمبود شخصیتی دارد و او به دنبال رفع آن در پنجره نقل و انتقالات است: "هرگز فکر نمی‌کردم شخصیت من کافی باشد. فکر کردم می‌تواند کمی راحت تر باشد. 70 دقیقه یک بازی انجام دادیم که آن هم نتیجه استعدادی است که داریم، اما در انتخاب‌های اصلی تیم و بازیکنانی که بازی می‌کنند اغلب کمبود شخصیت حتی در مدیریت احساسات و بازی وجود دارد. می‌خواهم در این سه سال هر روز اینجا کار کنم، نه یک روز کمتر. من به کمک باشگاهی نیاز دارم که واقعاً با پتانسیل ما مطابقت دارد. اکنون ما دو بازیکن را به صورت قرضی برای کمک به تیم جذب می‌کنیم، یکی میتلند-نایلز و دیگری هافبک دیگر که فکر می‌کنم هفته آینده به این تیم خواهد آمد. بازیکنی با فیزیک و شخصیت بیشتر، مناسب برای داشتن مسئولیت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала