مقامات قزاقستان از ثبات وضعیت پس از ناآرامی ها خبر دادند

© REUTERS / Pavel MikheyevДемонстранты идут по улице во время акции протеста, вызванной повышением цен на топливо в Алматы
Демонстранты идут по улице во время акции протеста, вызванной повышением цен на топливо в Алматы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
کمیته امنیت ملی قزاقستان از ثبات وضعیت در این کشور پس از ناآرامی ها خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، از روز دوشنبه 10 جنوری وضعیت پس از ناآرامی ها در قزاقستان به طور کامل تثبیت شده و تحت کنترل نیروهای امنیتی است. این پیام در وب سایت کمیته امنیت ملی (KNB) جمهوری منشر شده است.
همانطور که این وزارت اطمینان می دهد، رهبری کشور در یک روز گذشته سرانجام موفق شد مقاومت مسلحانه را سرکوب کند، همه کانون های تهدید تروریستی را خنثی کند و اشیایی را که توسط معترضان در آلماتی، قیزیلوردا، تالدیکورگان و تاراز تصرف شده بود، آزاد کند.
Здание Российского посольства в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
روسیه: نیروهای حافظ صلح موثر بودن حضور شان در قزاقستان را ثابت کردند
علاوه بر این، مقامات توانستند از امنیت تمامی تأسیسات زیرساخت های کلیدی و مکان‌های ذخیره سلاح و مهمات اطمینان حاصل کنند. سرویس مطبوعاتی کمیته امنیت ملی گفت: "کار بر روی مکان های پناهگاه احتمالی ستیزه جویان و شرکت کنندگان در شورش ها جریان دارد."
این کمیته همچنین از تظاهرکنندگان خواست تا سلاح های ضبط شده در جریان اعتراضات را داوطلبانه تسلیم کرده و به مقامات مجری قانون که در حملات به نیروهای امنیتی، ادارات دولتی و مغازه ها دست داشتند، تحویل دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала