Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاهد فحاشی مسی به راموس و په‌په بودم

© AFP 2023 / Curto De La TorreИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником "Реал Мадрида" Серхио Рамосом
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
یرژی دودک مدعی شده است که لیونل مسی در زمان بازی برای بارسلونا مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو بسیار تنش آفرین بوده و به راموس و په‌په توهین کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، اکثر فوتبال‌دوستان لیونل مسی بازیکن مؤدب، آرام و بدون حاشیه می‌دانند و از او بخاطر این رفتارش به نیکویی یاد می‌کنند و بارها مورد تحسین قرار گرفته است.
یرژی دودک دروازه‌بان سابق رئال مادرید اما مدعی‌ است که مسی به دو دفاع سابق کهکشانی‌ها، سرخیو راموس و په په حر‌های بی‌ادبانه زده‌است و ستاره آرجانتینی آنچنان که از بیرون زیبا و آرام به نظر می‌رسد، نیست.
او در این مورد در زندگی‌نامه‌اش نوشته است:" او بسیار تحریک کننده بود، درست مانند دیگر بازیکنان بارسلونا و مربی آن‌ها، پپ گواردیولا. آنها همیشه آماده بودند تا شما را آزار دهند و اغلب اوقات به خوبی موفق می شدند. من دیده‌ام و شنیده‌ام که مسی چنان حرف‌های بی ادبانه‌ای به په په و راموس زده است که حتی نمی‌توانی تصور کنی که از دهان فردی که آنقدر آرام و ظاهراً خوب به نظر می‌رسد بیرون بیایند."
لیونل مسی در دوران حضورش در بارسلونا بارها شاهد نبردهای آتشین متعددی با رئال مادرید بود. این مهاجم 34 ساله با زدن 26 گل مقابل لوس بلانکوس، بهترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала