Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شایعه توافق الهلال با سوارز؛ ماجرای انتقال مهاجم اروگوئه‌ای چیست؟

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
رسانه‌های عربی به تازگی اخباری مبنی بر پیوستن لوئیس سوارز به تیم الهلال عربستان منتشر کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از عجیب‌ترین اخبار فوتبال جهان در طول 24 ساعت گذشته ادعای یکی از رسانه‌های عربی درباره توافق الهلال با لوئیس سوارز بوده است.
خبری که طرفداران فوتبال در ایران را هم شوکه کرده است. قرارداد سوارز به زودی به پایان می‌رسد و او هنوز قرارداد تمدیدش را امضا نکرده است که این امر منجر به افزایش شایعات در مورد او در هفته‌های اخیر شد.
خبری عجیب که هیچ نشانی از آن در صفحه توئیتری Koora Show دیده نمی‌شود و تنها یک صفحه عربی با انتشار یک طرح، خبر توافق مهاجم اروگوئه‌ای با الهلال را منتشر کرده است.
از سوی دیگر، قطعا لوئیس سوارز آنقدر بازیکن بزرگی است که اگر خبر توافق او با الهلال صحت داشت، رسانه‌های اروپایی هم به آن می‌پرداختند و به نظر می‌رسد این خبر، تنها در حد یک شایعه و گمانه‌زنی باشد.
سوارز مورد توجه باشگاه‌های مختلف اروپایی بوده است. ملی پوش اروگوئه‌ای در سپتامبر 2020 با مبلغ 7 میلیون یورو از بارسلونا به اتلتیکو پیوست و قراردادش در تابستان 2022 به پایان می‌رسد.
این مهاجم در این فصل در 25 بازی شرکت کرد، 8 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داشت. سوارز با 65 گل در 128 بازی ملی بهترین مهاجم تاریخ اروگوئه در نظر گرفته می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала