Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین جلسۀ سرنوشت‌ساز برای آینده هالند بزودی برگزار می‌شود

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
آینده ارلینگ هالند در حال تبدیل شدن به یک موضوع فوق‌العاده مهم برای بوروسیا دورتموند تبدیل شده‌است و این باشگاه می‌خواهد در اسرع وقت هدف این مهاجم را در آینده بداند، روندی که با جلسه هفته آینده آغاز خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، آینده هالند به موضوع مهمی برای بروسیا دورتموند تبدیل شده و این باشگاه درخواست ملاقات با پدر و ایجنت او مینو رایولا را کرده است، زیرا آن‌ها می‌خواهند بفهمند که واقعاً این بازیکن به دنبال جدایی و تجربۀ چالش جدید است و می‌خواهد به چه تیمی بپیوندد.
قرارداد فعلی این مهاجم با باشگاه آلمانی تا سال 2024 اعتبار دارد و گفته می‌شود بند فسخ او برای تابستان امسال 75 میلیون یورو تعیین شده است و دورتموند می‌خواهد بالاتر از این مبلغ مهاجم نروژی را بفروشد و سود بزرگی کسب کند.
این ملی‌پوش نروژی به شدت مورد توجه تعدادی از باشگاه‌های نخبه اروپایی است و MARCA گزارش داده است که هالند تا پایان ماه آینده درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت. رئال مادرید و بارسلونا شدیداً به دنبال این بازیکن 21 ساله اند و در تابستان آینده شاهد جنگ بزرگی میان دو باشگاه خواهیم بود.
گفته می‌شود که در جلسه هفته آینده هالند مقصد نهایی خود را به باشگاه دورتموند خواهد گفت و پس از آن باشگاه آلمانی وارد مذاکره با آن باشگاه و تسهیل روند جدایی او خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала