Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: رئال آماده‌ترین تیم اسپانیا است

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید گفت که بلوگرانا تیمی در حال ساخت است اما رئال مادرید در بهترین فُرم قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در چهارچوب دیدار نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا، در ورزشگاه پادشاه عبدالله در کشور عربستان به مصاف هم خواهند رفت.
ژاوی هرناندز سرمربی جوان بارسلونا دقایقی قبل در نشست خبری قبل برگزاری این دیدار حضور یافت و در موارد مختلف صحبت کرد.
او در مورد ال‌کلاسیکو گفت:" من به اشکال مختلف تجربه‌اش کرده‌ام. گاهی برنده نشدیم و گاهی برعکس پیروزی شدیم. بارسا تیمی در حال ساخت است و مادرید تیمی در فرم بسیار خوب اما این حرف هیچ معنایی ندارد. ما نیز آن‌ها را در اشکال مختلف تجربه کرده‌ایم. اما در کل بازی آسانی نیست زیرا آن‌ها اکنون آماده ترین تیم اسپانیا هستند."
ژاوی در مورد برنامه‌هایش در دیدار فردا گفت:" این بازی برای ما یک چالش و فرصت کسب یک جام است. انگیزه زیادی داریم و این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای فصل ما باشد. بدنبال قهرمانی هستیم و باید در خیلی چیزها خوب باشیم. رئال مادریدآماده‌ترین تیم اسپانیا است اما ال‌کلاسیکو غیرقابل پیشبینی است و با وجود اختلاف امتیاز مشخص نیست چه می‌شود ."
سرمربی بارسا در مورد رسیدن پدری و تورس به این دیدار گفت:" خبر خوبی است . هم فران و هم پدری میتوانند بازی کنند. می‌دانیم آن‌ها بازیکنانی هستند که از کرونا و مصدومیت‌های طولانی بازگشته اند. با این حال دقایقی را برای‌شان در نظر می‌گیریم. آن‌ها بازیکنانی هستند که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند."
هرناندز در مورد متوقف کردن رئال گفت:" برای توقف آنان به تلاش تیمی نیاز است. باید بازیکنان باهوشی مثل وینیسیوس جونیور و کریم بنزما که تفاوت را می‌سازند مهار کنیم. سعی در کنترل آن‌ها خواهیم داشت و این آزمون بسیار خوبی برای ما است."

وی در مورد استفاده از فاتی گفت:" آنسو مصدومیتی طولانی داشته و وضعیتش را بررسی می‌کنیم. فقط فردا بازی نداریم بلکه 5 ماه دیگر نیز پیش روی ما است. بازی‌های زیادی باقی مانده و نمی‌خواهیم بازیکنان بیشتری را از دست بدهیم. باید باهوش رفتار کنیم ."

سرمربی بلوگرانا در پایان در مورد دپای صحبت کرد و گفت:" شرایط او هم مانند سایر بازیکنان است. در نهایت کسی که شایستگی بیشتری دارد بازی می‌کند زیرا رقابت زیادی در تیم است. خوشبختانه اکنون می‌توانیم از بازیکنان تیم اول نیز استفاده کنیم و رقابت برای همه تازه شروع می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала