Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس: ما به فینال می‌رویم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
تونی کروس در مورد دیدار فردا شب برابر بارسلونا صحبت کرد و گفت که این بازی شبیه فینال است اما آن‌ها راهی دیدار نهایی خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب قرار است بارسلونا و رئال مادرید در چهارچوب نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا، در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض کشورعربستان سعودی، به مصاف هم بروند.
تونی کروس ستاره خط میانی رئال مادرید، ساعتی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
او در مورد بازی برابر بارسا گفت:" در لالیگا شرایط ما بهتر است ولی تجربه هشت سالۀ حضور در رئال به من می‌گوید که در ال‌کلاسیکو شانس اول نداریم. این بازی همیشه مثل یک فینال است. بارسا بازیکنان باکیفیتی دارد ولی ما هم در فرم خوبی هستیم و از این بازی پیروزی می خواهیم. معتقدم ما تیم فینالیست خواهیم بود."
ستاره رئال در مورد تفاوت بارسای ژاوی با کومان گفت:" نمی‌توانم چیزی بگویم. اخیرا زیاد بازی‌های‌‍ شان را ندیدم. کارهای دیگری به جز دیدن این همه فوتبال انجام می‌دهم (می خندد)."
کروس در ادامه در مورد درخشش آلابا صحبت کرد و گفت:" تغییر از دفاع کناری به دفاع میانی یک تغییر کامل است. وقتی در بایرن بودم، دفاع کناری بود. از هماهنگی او شگفت زده نشدم. بازیکن خوبی است که درون زمین هم این را نشان داده است. طوری بازی می‌کند که انگار سال‌هاست در این پست بازی می کند."
هافبک آلمانی در مورد فُرم خوب تیمش گفت:" در دو ماه اخیر این را دیدیم. در شروع فصل هم میبردیم اما خوب بازی نمی‌کردیم اما از این حیث بهتر شدیم چرا که اگر خوب بازی نکنیم امتیاز از دست می‌دهیم. در جنوری هستیم و هنوز چیزی را نبرده‌ایم و شاید بتوانیم سوپرجام را ببریم. در لالیگا تیمی در نزدیکی ماست و باید ادامه بدهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала