Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب در اسپانیا؛ توافق هافبک رئال با بارسا

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC
From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
رسانه‌های اسپانیایی مدعی‌ اند که ایسکو هافبک مالاگایی رئال مادرید، با بارسلونا به توافق نهایی دست یافته و بزودی به این باشگاه خواهد پیوست.
به گزارش اسپوتنیک، ایسکو هافبک مالاگایی رئال مادرید در ماه اخیر دقایق اندکی برای تیم آنچلوتی در زمین مسابقه حضور داشته و تبدیل به یک نیمکت نشین مطلق شده است.
این بازیکن که قراردادش در پایان فصل با رئال مادرید به پایان می‌رسد، به دنبال جدایی است و کهکشانی‌ها نیز با جدایی او مشکلی ندارند.
ایسکو مورد توجه باشگاه‌های ایتالیایی و انگلیسی قرار دارد و به نظر می‌رسد که راهی یکی از تیم‌های میلان و اورتون شود.
با این حال الچرینگیتو گزارش داده که ایسکو برای انتقال تابستانی به بارسلونا به توافق رسیده است و قرار است به فوتبال حرفه‌ای خودش در نیوکمپ ادامه دهد.
گفته می‌شود که ژاوی در این خصوص با ایسکو صحبت کرده و برنامه‌های خود را با این بازیکن اسپانیایی در میان گذاشته است.
ایسکوی 29 ساله در این فصل 195 دقیقه بازی کرده و تنها در حال گرم شدن روی نیمکت تیم آنچلوتی دیده شده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала