رکورد جدید مبتلایان به کرونا در آمریکا؛ ثبت بیش از صد میلیون نفر در یک روز

© REUTERS / Bita HonarvarДочь одной из жертв стрельбы и владелицы спа-салона со своим женихом у мемориала в память о восьми жертвах стрельбы на трех курортах Атланты, шесть из которых были американцами азиатского происхождения
Дочь одной из жертв стрельбы и владелицы спа-салона со своим женихом у мемориала в память о восьми жертвах стрельбы на трех курортах Атланты, шесть из которых были американцами азиатского происхождения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
برخی رسانه ها از ثبت رکورد جدید تعداد ابتلای روزانه به COVID-19 در آمریکا خبر داده می‌گویند: ظرف 24 ساعت گذشته بیش از یک میلیون و 113 هزار نفر مبتلا به کرونا در این کشور ثبت شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رویترز، ایالات متحده دیروز دوشنبه دستکم یک میلیون و 113 هزار مورد مبتلا به ویروس کرونا را گزارش کرد که بالاترین آمار روزانه در بین کشورهای دیگر در جهان است و این در حالی است که با ظهور سویه جدید اومیکرون و تبدیل شدن آن به سویه غالب در این کشور هیچ نشانه ای از روند کاهش ابتلا دیده نشده است.
رکورد پیشین ابتلا به COVID-19 در آمریکا یک میلیون و سه هزار نفر بوده است که در تاریخ سوم جنوری) به ثبت رسیده بود.
Ребенок в защитной маске на руках отца на одной из улиц в Гонконге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
پزشکان: سویه اومیکرون کرونا برای کودکان خطرناک است
بر اساس آماری که رویترز اعلام کرده، شمار جدید مبتلایان به COVID-19 ظرف سه هفته دو برابر شده است. گزارش ها همچنین حاکی از آن است که 135 هزار و 500 نفر هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده اند که بدین ترتیب رکورد 132 هزار و ۵۱ نفر ژجنوریانویه سال گذشته شکسته شده است.
در حالیکه سویه اومیکرون به طور بالقوه منجر به بیماری با شدت کمتری می شود، مقامات بهداشتی هشدار داده‌اند که تعداد زیاد مبتلایان می‌تواند نظام بهداشت و سلامت و بیمارستان ها را تحت فشار قرار دهد.
در حال حاضر شمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به COVID-19 در آمریکا به طور متوسط یک هزار و 700 نفر در روز است که از حدود هزار و 400 نفر روزهای اخیر بالاتر رفته است.
مدیر عامل شرکت داروسازی فایزر دیروز دوشنبه گفت که احتمالا به یک واکسن بازطراحی شده کووید-۱۹ که به طور خاص سویه اومیکرون را هدف می‌گیرد، نیاز است و افزود که شرکت او می‌تواند تا ماه مارس یک واکسن آماده عرضه داشته باشد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала