Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرایط کروس برای تمدید و بازنشستگی در رئال

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
تونی کروس در مصاحبه‌ای گفته است که خواهان تمدید و بازنشستگی در رئال مادرید است اما شرایط خودش را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، تونی کروس بدون تردید یکی از مهم‌ترین بازیکنان حال حاضر رئال مادرید است که با خونسردی بالایی درون زمین بازی می‌کند و در سال‌های اخیر به یکی از بهترین و مهمترین بازییکنان رئال مادرید تبدیل شده است.
قرارداد وی تا 2023 با رئال اعتبار دارد و به شمول سران باشگاه، خود او نیز می‌خواهد در رئال بماند و در این تیم پُرافتخار بازنشسته شود.
این بازیکن آلمانی در آخرین مصاحبه‌اش گفته با اسکای اسپورت گفته است که به تمدید و بازنشستگی فکر می‌کند اما شرایط خودش را دارد.
او گفت:" می‌دانم چه نقشی در باشگاه دارم و باشگاه هم نقش مرا درک می‌کند. در برخی لحظات خیلی به هم نزدیک شدیم. اعتماد به نفس بنیاد همه چیز است. هنوز حس خیلی خوبی دارم اما باید مسائلی در نظر گرفته شود. در ابتدا سطح تیم و من باید با هم هماهنگ شود. نکته دوم این است که شرایط فیزیکی نیز باید همراهی کند. نکته سوم این است که خودم بخواهم در آن جا باشم. اگر همه این شرایط به نتیجه برسد با هم در مورد تمدید صحبت خواهیم کرد. در غیر این صورت هنوز تا سال 2023 قرارداد دارم. می خواهم دوران فوتبالم را در رئال مادرید تمدید کنم و این اتفاق رخ خواهد داد. فقط روی این باشگاه تمرکز دارم. این هشتمین فصلم در این جاست و رابطه بی نظیری با آنها دارم که هرگز نمی‌خواهم با آن را به خطر بیاندازم."
ستاره آلمانی به جذب هالند و امباپه نیز واکنش نشان داد و گفت:". از هشت سال پیش در این جا هستم و بارها نام‌هایی مطرح شده و به نتیجه‌ای نرسیده است. وقتی در مورد این دو بازیکن صحبت می‌شود باید شرایط قرارداد و کیفیت شان در نظر گرفته شود. هر دو بازیکنان فوق‌العاده‌ای برای تابستان آینده هستند. تصور می کنم که رئال همیشه بهترین است و این دو از بهترین‌ها هستند. نمی توانم بگویم که می آیند یا نه. من مدیر نیستم اما هر دو بازیکن بزرگی هستند."
کروس در مورد بازی پی‌اس‌جی و رئال گفت:" منتظر آینده هستیم. این بازی می‌توانست در نیمه نهایی یا فینال باشد. شاید حضور در یک هشتم زیاد باشد اما امیدواریم که روی فُرم باشیم و کم‌ترین مصدومیت ممکن را داشته باشید. با این روند می‌توانیم برای بازی‌ها آماده شویم."
هافبک رئال در آخر در مورد مصدومیت‌های خودش صحبت کرد و گفت:" اولین تفکرم این است که در این مدت چه کار کنم. به تعطیلات طولانی زمستانی عادت ندارم و در تیم ملی نخواهم بود اما سعی می‌کنم از وقت استراحتم لذت ببرم. شاید دوست داشتم در تیم ملی باشم اما حس کردم که زمانش رسیده که از تیم جدا شوم."
کروس در حالی در مورد تمدید با رئال مادرید صحبت کرده‌است که این روز کهکشانی‌ها بیشتر از هر کس دیگر به او نیاز دارند زیرا رهبر خط میانی است و نقش بسیار پُررنگ در ترکیب تیم کارلتو دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала