Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان بارسا: امیدوارم فردا رئال را شکست دهیم

© AFP 2023 / Josep LagoИгрок "Барселоны" Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
سرجیو بوسکتس امیدوار است تیمش فردا شب برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشته باشد و بتواند حریف سنتی خود را شکست دهد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و رئال مادرید قرار است فردا شب در چهارچوب نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا، در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض کشورعربستان سعودی، به مصاف هم بروند و برای راهیابی به دیدار نهایی و کسب نخستین جام فصل تلاش کنند.
سرجیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار ابراز امیدواری کرد بلوگرانا در دیدار فردا شب به برتری برسد و در پایان این رقابت‌های قهرمانی را جشن بگیرند.
او در نخست در مورد بازی فردا شب صحبت کرد و گفت:" با اشتیاق فراوان برای رقابت برای این عنوان(قهرمانی سوپر جام) خواهیم جنگید. کسب آن اعتماد به نفس زیادی به ما می‌دهد. ما انتظار بازی نزدیکی خواهیم داشت و هر دو تیم سلاح‌های جدید خود را رونمایی می‌کنند. ما امروز وارد یک مرحله جدید با مربی و بازیکنان جوان جدیدی شده‌ایم و در حال ریکاوری تیم هستیم. امروز همه بازیکنان می‌خواهند در الکلاسیکو بازی کنند."
بوسکتس در مورد تفاوت بارسا با رئال گفت:" فردا همانند بازی در لالیگا است. آن‌ها در نیوکمپ پیروز شدند ولی ما هم در آن بازی موقعیت‌هایی داشتیم و لحظاتی بود که تیم خیلی خوب کار کرد."
هافبک بارسا در مورد تفاوت تیم نسبت به گذشته گفت:" درست است که از نظر بدنی تیم بهتر شده است. بازیکنانی داریم که می‌توانند بیشتر پیشرفت کند زیرا کرونا و مصدومیت‌ها مانع آن‌ها بوده ست ولی مجبور به بهانه آوردن نیستیم. باید به سبک خود ما وفادار بوده و به دنبال خلق موقعیت باشیم. ما اعماد به نفس کافی برای حضور در فینال روز یکشنبه را داریم."
سرجیو در مورد جوانان تیم گفت:" برای آن‌ها خوشحالم. خوشحالم که جوانانی از داخل باشگاه به تیم اصلی رسیده‌اند و بازیکنانی بوده که تیم را ترک کرده و اکنون بازگشته اند ولی نباید به آن‌ها فشار آورد چون بسیار جوان هستند."
کاپیتان بارسا در پایان در مورد فارمت جدید سوپرکاپ صحبت کرد و گفت:" کمی متفاوت از گذشته است اما فرمت جدید است و باید نکات مثبت آن را ببینیم. این یک عنوان دیگری است که مردم سراسر دنیا آن را مشاهده خواهند کرد. امیدواریم که همه چیز خوب پیش برود و آن را به بهترین شکل جشن بگیریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала