از آمریکا خواسته شد تا نیروهای نظامی خود را از مرزهای روسیه دور کند

© Sputnik / Vladimir Pesnyaانتصاب سفیر جدید روسیه در آمریکا
انتصاب سفیر جدید روسیه در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2022
عضو شوید
سفیر روسیه در واشنگتن از ایالات متحده خواست تا از لفاظی های تهاجمی علیه روسیه دست بردارد.
به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن، از ایالات متحده درخواست کرد که لفاظی خود را نسبت به روسیه تغییر دهد و پتانسیل نظامی را از مرزهای خود دور کند. بیانیه هیئت دیپلماتیک در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شده است.
آنتونوف از ایالات متحده خواست که لفاظی های تهاجمی را کنار بگذارد و نیروهای نظامی را از مرزهای روسیه دور کند. به نظر او، ایالات باید به فکر زندگی مشترک برای نسل های آینده باشند. او گفت: "برای انجام این کار، کارهای کمی باید انجام شود مانند احترام به همسایه، تهدید نکردن، و دور کردن پتانسیل نظامی خود از مرزهای روسیه."
Демонстранты идут по улице во время акции протеста, вызванной повышением цен на топливо в Алматы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
سفیر روسیه در واشنگتن: اعتراضات در قزاقستان با خروج آمریکا از افغانستان پیوند دارد
سفیر روسیه افزود که روسیه جایی برای عقب نشینی ندارد، زیرا ناتو به دنبال تسلط نه تنها در زمین، بلکه در دریا و هوا نیز است و قبلاً به مرزهای این کشور (روسیه) رسیده است. وی تاکید کرد: ما اجازه نخواهیم داد اتفاقاتی رخ دهد که استقلال و حاکمیت فدراسیون روسیه را تضعیف کند.
آنتونوف مقامات آمریکایی را به تضعیف مذاکرات متهم کرد. وی از شرکای آمریکایی خواست در کوتاه ترین زمان ممکن تضمین های امنیتی را برای تثبیت اوضاع در اروپا بپذیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала