Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشک‌های گُلر سیرالئون پس مهار تمام ضربات و بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش برابر قهرمان آفریقا + عکس

© AFP 2023 / Tom Bode/ANPНападающий нидерландского клуба АДО Ден Хааг Томаш Нецид бьет по воротам во время матча против ПСВ
Нападающий нидерландского клуба АДО Ден Хааг Томаш Нецид бьет по воротам во время матча против ПСВ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2022
عضو شوید
محمد کامارا دروازه بان سیرالئون پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین در نخستین بازی خود در تاریخ جام ملت‌های آفریقا، اشک ریخت.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم الجزایر و سیرالئون امشب در چهارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، در ورزشگاه جاپوما به مصاف هم رفتند که این دیدار در فرجام با نتیجه تساوی بدون گُل به پایان رسید و مدافع قهرمانی برابر حریف گمنام متوقف شد.
در این دیدار محمد کامارا دروازه‌بان سیرالئون ستاره میدان بود و در برابر مهاجمانی چون ریاض محرز، فقولی، بلامینی و سلیمانی ایستادگی کرد و اجازه نداد تا دروازه‌اش باز شود.
او در این دیدار 7 ضربۀ که به چسپیدن به تور دروازه‌اش بسیار نزدیک بود را مهار کرد و دروازه‌اش را برابر مدافع قهرمان جام ملت‌های آفریقا بسته نگهداشت.
به همین دلیل در پایان بازی او بهترین بازیکن زمین لقب گرفت و هنگام دریافت این احساسی شد و اشک ریخت.
در حقیقت برای محمد کامارا رسیدن به چنین افتخاری در نخستین بازی‌اش در تاریخ جام ملت‌های آفریقا بسیار دور از انتظار بود و همین موضوع سبب شد تا او اشک بریزد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала