Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله به فوق ستاره پاریسی؛ امباپه تهدید به مرگ شد + عکس

© REUTERS / CHRISTIAN HARTMANNامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
عضو شوید
کیلیان امباپه از سوی افراد اوباش با خط خط شدن تصویرش در منطقه باندی، تهدید به مرگ گردید.
به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه فوق ستاره پاریسن‌جرمن تهدید به مرگ شد. زیرا نقاشی دیواری وی در زادگاه‌اش منطقه "باندی" تخریب گردید.
وندال‌ها روی تابلوی غول پیکر این بازیکن پیام "امباپه، تو مرده‌ای" را نوشتند.
پیش از این و زمانی یک سیاستمدار بنام سیلوین توماسین خود را نامزد شهرداری کرده بود در حومه پاریس از سوی افرادی با چنین وضعیتی روبرو شدت است.
منتقدان این سیاستمدار را به خاطر حضور در کنار امباپه در رویدادهای فصل در طول سال‌ها مورد انتقاد قرار داده‌اند.
توماسین قبلاً به مدت 9 سال شهردار باندی بود تا اینکه در انتخابات محلی می 2020 شکست خورد.
او در بیانیه‌ای در فیس‌بوک نوشت: "حملات علیه من در حال حاضر غیرقابل قبول است و هر روز بر من به عنوان یک زن، مادر، سیاستمدار تأثیر می‌گذارد. اما وقتی کسی را که هیچ ارتباطی با سیاست ندارد فقط به این دلیل که به من نزدیک است تهدید به کشتن می‌کنید، غیرقابل تحمل است. این روش‌ها علاوه بر این‌که بزدلانه و متوسط ​​هستند، حمله جدیدی به دموکراسی هستند و فضای تهوع‌آوری را که مخالفان من ماه‌ها حفظ کرده‌اند را نشان می‌دهند."
وی اضافه کرد: "این نقاشی دیواری نمادی باشکوه بود، فراخوانی برای باور به رویاهای خود و مبارزه برای رسیدن به آنها. این پیام امید است که آسیب دیده است. من از وکیلم خواستم به دادگاه برود. می‌بینم که در این فصل فقط من هستم که از چنین برخوردی رنج می‌برم، اما بیشتر از این اظهار نظر نمی‌کنم. بهتر است این افراد را تحقیر کنیم. من با (مادر امباپه) فایزا از طریق تلفن گپ زدم و او هم همین فکر را می‌کند."
به نظر می‌رسد امباپه امسال فرانسه را ترک خواهد کرد - احتمالاً در اوایل این ماه - در حالی‌که رئال مادرید به طور فزاینده‌ای مطمئن است که امضای برنده جام جهانی را به دست خواهد آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала