زمان ختم ویروس نزدیک است

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Медсестра кормит пациента в отделении реанимации и интенсивной терапии в больнице в Москве
Медсестра кормит пациента в отделении реанимации и интенсивной терапии в больнице в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
عضو شوید
آلستاین ویروس شناس: Omicron می تواند آخرین نوع ویروس کرونا باشد که منجر به امراض همه گیر می شود.
به گزارش اسپوتنیک، دکتر علوم طب آناتولی آلتشتاین ویروس شناس مرکز Gamaleya، اظهار داشته است که سویه Omicron ویروس کرونا می تواند آخرین موردی باشد که همه گیری را مهار می کند..
آلتشتاین معتقد است که omicron می تواند گزینه ای باشد که منتظر خود تخریبی است.
Опасность проблемы недоедания для афганских детей - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
چرا سویه اومیکرون برای اطفال خطرناک است
وی افزود: "من رد نمی کنم که سویه omicron خود تخریب شود. این یک فرآیند شناخته شده نیست، اما در طول رکود همه‌گیری دلتا در جاپان کشف شد. آنها دریافتند که در طول کاهش عفونت، جهش های عظیم رخ می دهد. سپس در نظر گرفته شد که این فقط به دلیل واکسیناسیون اتفاق می افتد. اما یکی از محققین جاپانی دریافت که این یکی از ویژگی های رفتار ویروس است. این ویروس شناس گفت: مشخص نیست که این میزان در این سویه چقدر مشخص است، اما این تصور را ایجاد می کند که تعداد زیادی جهش از نظر ژنتیکی ناپایدار است.
آلتشتاین اطمینان داد که ارزش آن را ندارد که بعد از omicron یک سویه خطرناک تر ظاهر شود. با قانون ویروس های تنفسی از این امر جلوگیری می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала