Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی شدید "رونالدو" از شرایط موجود در منچستریونایتد

© REUTERS / HANDOUTالنجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس از جایگاه کنونی تیمش در جدول لیگ برتر انگلیس به شدت ناراحت است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو تابستان امسال پس از 12 سال دوری از منچستریونایتد بار دیگر به اولدترافورد برگشت تا هواداران این تیم را سرشار از خوشحالی کند اما شرایط آنطور که همه انتظارش را داشتند پیش نرفت.
این ستاره پرتگالی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته که به هیچ وجه نمی‌تواند بپذیرد که یونایتد در پایان فصل جایگاهی جز در بین سه تیم صدر جدول لیگ برتر داشته باشد و از هم تیمی‌هایش خواست که برای رسیدن به بهترین جایگاه ممکن تلاش کنند.
فوق ستاره پرتگالی حال حاضر شیاطین سرخ در مصاحبه با اسکای گفت:
"ما می‌توانیم برای رسیدن به رده های بالا رقابت کنیم و این تمام کیفیت ما نیست. من به اینجا نیامدم که با تیمم در رده ششم قرار بگیرم یا رده یا رده پنجم. من آمده‌ام که پیروز شوم و مبارزه کنم."
این ستاره 36 فوتبال جهان در ادمه گفت:
"راه زیادی تا پیشرفت داریم ولی من اعتقاد دارم که اگر ذهنیت ما تغییر کند، اتفاقات بزرگی برای باشگاه رخ خواهد داد. ما چیزی‌های خوبی داریم و برخی اوقات باید چیزهای کوچک را از بین ببرید."
در همین حال، هواداران منچستریونایتد با تماشای این مصاحبه بلافاصله نسبت به آن واکنش نشان داده و با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی از این بازیکن خواستند که هرچه زودتر بازوبند کاپیتانی را از هری مگوایر بگیرد.
سرخ در حال حاضر 22 امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала