امریکا به خواست روسیه کتبی پاسخ می دهد

© Photo / Ministry of Foreign Affairs of the Russian FederationМинистр иностранных дел России Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Монголии Лундэнгийном Пурэвсурэном
Министр иностранных дел России Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Монголии Лундэнгийном Пурэвсурэном - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
عضو شوید
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در برنامه بازی بزرگ شبکه یک گفت: نمایندگان واشنگتن و منشی عمومی ناتو قول داده اند که به پیشنهادات مسکو در مورد تضمین های امنیتی کتبی پاسخ دهند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه خبر داده است: "امریکایی ها به ما قول دادند که تلاش کنیم، اما ما به آنها گفتیم که باید عاجل تلاش کنند تا هفته آینده پیشنهادات متقابل خود را ارائه دهند." استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، به نمایندگی از ائتلاف آتلانتیک شمالی، نیز داوطلب شد تا واکنش خود را در ظرف یک هفته نیز به همراه وزیر دفاع به رئیس جمهور گزارش خواهیم داد."
رئیس دیپلماسی روسیه هشدار داد که انتظار پاسخ مسکو "نباید طولانی باشد" همانطور که ولادیمیر پوتین در وزارت امور خارجه و در سخنرانی های دیگر صحبت کرد.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров перед началом третьего заседания московского формата консультаций по Афганистану. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
لاوروف به اروپا: دیدگاه سازمان همکاری شانگهای و پیمان امنیت جمعی را در مورد افغانستان در نظر بگیرید
وزیر امور خارجه افزود: به ما قول پاسخ کتبی داده شده است، منتظر می مانیم، سپس اقدامات بعدی خود را مشخص خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: مذاکراتی که در ژینو و بروکسل برگزار شد و در آن مشورت بین روسیه و امریکا و نشست شورای روسیه و ناتو برگزار شد، جنبه تجارتی داشت.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که طرف روسی نیز با داشتن آن استدلال های که غرب ندارد، در موضع خود ثابت قدم نیست.
او توضیح داد: "استدلال ها به اصل تقسیم ناپذیری امنیت مربوط می شد. ما به طور مداوم آنها را نه به نظام ناتو، بلکه به توافقات که در تمام جامعه اروپا-آتلانتیک ایجاد شده بود، بازگرداندیم."
Белый дом в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2022
کاخ سفید روسیه را تهدید اصلی امنیت اروپا دانست
مسکو اکنون مذاکره با واشنگتن را اولویت خود می داند، لاوروف این را قالب اصلی خواند. وزیر افزود: "و کمی روسیه-ناتو".
دورنما تماس ها بیشتر بستگی به درک غرب از پیشنهادهای روسیه دارد، اما به گفته لاوروف، ایالات متحده و ائتلاف آتلانتیک شمالی، حق روسیه برای عدم توسعه را رد می کنند.
وزیر امور خارجه تصریح کرد: ناتو اکنون ناتوانی کامل خود را در مذاکره نشان می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала