اکوادور قصد دارد از ضایعات شکلات خانه بسازد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Cacao Eco Village
Cacao Eco Village
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
عضو شوید
شرکت مهندسی "آتلیه والنتینو گارری" تصمیم گرفته است که خانه‌های اکوادور را از ضایعات صنعت شکلات بسازد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ژورنالDesignboom ، این شرکت پروژه‌ای از دهکده‌ای با ساختمان‌های پرینت سه بعدی از ضایعات دانه‌های کاکائو ارائه کرد.
هنگام توسعه این شهرک، برای متخصصان این شرکت مهم بود که ساختار خانه‌های مدولار بوده و بسته به موقعیت مکانی شکل یا اندازه را تغییر دهند. تمام ساختمان ها از مواد محلی مانند بامبو و الیاف پوسته دانه کاکائو ساخته خواهند شد تا از سیاره در برابر انتشار گازهای گلخانه‌ای در جریان حمل و نقل مواد خام محافظت کنند.
مهندسین همراه با شرکت شکلات سازی اکوادوری MUZE و سازمان خیریه "آوانتی"، ایده ایجاد یک فضای مستقل و چندمنظوره را در نظر گرفتند. این شهرک دارای یک کارخانه شکلات سازی، یک کارخانه فراوری ضایعات کاکائو، مرکز آموزشی و تحقیقاتی خود خواهد بود. محل زندگی، یک منطقه کار مشترک و یک سایت اکوتوریسم همچنان برنامه‌هایی برای اتصال دهکده به بلاک وجود دارد.
پیش از این، فیلیپین تصمیم گرفته بود خانه هایی را از زباله بسازد. فعالان محلی زباله‌های اقیانوس آرام را جمع‌آوری کرده‌اند و آن‌ها را به پست‌ها و تخته‌هایی تبدیل کرده‌اند که می‌توان از آنها برای نرده‌ها، عرشه‌ها و تعمیرات ساختمان یا نصب استفاده کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала