Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دور رفت نیمه‌نهایی جام‌اتحادیه انگلیس؛ رویارویی کلوپ و آرتتا در آنفیلد

© AFP 2023 / Paul EllisМатч между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Матч между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
عضو شوید
تیم‌های فوتبال لیورپول و آرسنال امشب در چارچوب دیدار جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم می‌روند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال لیورپول و آرسنال امشب در چارچوب دیدار‌های جام اتحادیه انگلیس ساعت 12:15 و در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر می‌روند.
با پیروزی یکی از تیم‌های فوتبال لیورپول و یا آرسنال در مجموع هر 2 دیدار رفت و برگشت، آن‌ها باید در فینال به مصاف چلسی بروند.
شاگردان توماس توخل شب گذشته موفق شدند با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال تاتنهام را شکست دهند و با پیروزی 3 بر صفر به فینال این مسابقات راه پیدا کنند.
شرایطه لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ؛
یورگن کلوپ که خودش به کرونا مبتلا شده بود و بسیاری از بازیکنانش را به‌دلیل مصدومیت، کرونا و حضور در آفریقا در اختیار داشت، اما حالا کمی شرایط بهتر شده است
مرد آلمانی که همیشه مسابقات حذفی را جدی نگرفته، این مرتبه مجبور است از خیلی از بازیکنان جوان و نیمکت‌نشین استفاده کند. با این حال امیدوارند یک مرتبه دیگر آرسنال را کنار بزنند و فینالیست جام‌حذفی شوند. حسرت لیورپول برای قهرمانی در این تورنمنت یک دهه شده.
آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا؛
آرسنال با میکل آرتتا سرانجام به فرمی که مطلوب هواداران بوده نزدیک شده است. توپچی‌های لندن که با آرتتا 2 جام هم گرفته‌اند، شروعی ناامیدکننده داشتن، ولی الان تیمی جذاب و جوان هستند.
آرسنال می‌تواند روی قهرمانی در مسابقات حذفی (جام اتحادیه یا جام حذفی) حساب کند، ولی خامیِ جوان‌های این تیم شمال‌لندنی شاید دردسرساز شود. در دیدار مقابل منچسترسیتی با وجود عملکرد خوب، به راحتی یک برد را با باخت عوض کردند.
مصدومان و محرومان
آرسنال؛
پیرامریک اوبامیانگ، محمد الننی، نیکولاس په‌په و توماس پارتی برای حضور در جام ملت‌های آفریقا در اردوی تیم ملی کشورشان هستند. تاکهیرو تومیاسو و امیل اسمیت‌راو هم مصدوم هستند، ولی احتمالاً می‌توانند در ترکیب آرسنال قرار بگیرند.
لیورپول؛
محمد صلاح، نبی کیتا و سادیو مانه هم برای شرکت در جام ملت‌های آفریقا فعلاً در کنار لیورپول حضور ندارند. ناتانیل فیلیپس، هاروی الیوت و تیاگو آلکانتارا هم مصدومان لیورپول هستند. ترنت الکساندر آرنولد و آلیسون بکر هم هنوز با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала