Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال جذب ستاره آرجانتینی آژاکس

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آژاکس Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ростов" - "Аякс"
تیم فوتبال آژاکس  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ростов - Аякс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2022
عضو شوید
بارسلونا قصد دارد برای جذب لیساندرو مارتینز ستاره باشگاه آژاکس؛ پیشنهادی را در تابستان ارائه دهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه بارسلونا که با آمدن ژاوی هرناندز روی نیمکت‌اش به شدت در تلاش تقویت می‌باشد، قصد دارد در بازار زمستانی فعلی به "الیساندرو مارتینز" مدافع میانی آژاکس پیشنهاد ارائه نماید.
اما ممکن است که غول کاتالان اگر در زمستان نتواند او را جذب کند، در تابستان برای جذب مدافع آرجانتینی اقدام نماید.
طبق گزارش "نشریه اسپورت"؛ ستاره آژاکس حدود 32 میلیون یورو ارزش دارد. با توجه به مسائل مالی بلوگرانا، این باشگاه بعید است که این بازیکن 23 ساله را در پنجره نقل و انتقالات جاری بتواند به خدمت بگیرد.
این گزارش همچنین اضافه می‌کند که مارتینز توافق شفاهی با آژاکس دارد و به اساس آن؛ در صورتی که این بازیکن پیشنهاد سودآور دریافت نماید، باشگاه هالندی نباید برای او مشکل بسازد. همچنین شایان ذکر است که باشگاه هالندی و بارسلونا به دلیل تعهدشان به ایدئولوژی‌های یوهان کرایف روابط خوبی با هم داشته‌اند. کاتالان‌ها اخیراً در تابستان 2020؛ سرجینو دست را از آژاکس به خدمت گرفتند.
اما حالا جذب یک مدافع میانی جدید برای تیم ژاوی هرناندز یک ضرورت مطلق است و بارسا استعدادهای جوان زیادی در بخش‌های مهاجم و هافبک خود دارد، اما به شدت به خون جدیدی در قلب دفاع‌اش نیاز دارد.
جرارد پیکه ماه آینده 35 ساله خواهد شد، در حالی‌که حضور ساموئل اومتیتی ​​و کلمنت لنگله در نیوکمپ به دلیل ناهماهنگی و مصدومیت از مسیر خارج شده است. اگرچه بارسلونا اریک گارسیا و رونالد آرائوخو را در اختیار دارد، اما آنها می‌خواهند سومین مدافع میانی جوان را برای احیای دفاع شان اضافه کنند.
مارتینز در باشگاه آرجانتینی "نیوولز اولد بویز" در فصل 19-2018 توانست 57 بازی انجام بدهد و سپس به دفنسا رفت و در نهایت در تابستان 2019 به آژاکس رفت.
مارتینز پس از پیوستن به غول هالندی پس از جدایی ماتییس دی لیخت، جای بزرگی برای پر کردن وی داشت. این بازیکن آرجانتینی با انجام 41 بازی برای آژاکس در اولین فصل حضورش به یک بازیکن ثابت در ترکیب اصلی تبدیل شد.
او سپس در فصل 2020-2021؛ 42 بار به میدان رفت و به تیمش در کسب عنوان اردیویژه، جام حذفی هالند و سوپرکاپ هالند کمک کرد. اگرچه مارتینز نیز بخشی از تیم پیروز آرجانتین در کوپا آمریکا 2021 بود، اما تنها یک بار در مرحله گروهی حضور داشت.
به طور کلی، این بازیکن 23 ساله 107 بازی برای آژاکس انجام داده است. او همچنین در گلزنی نیز مهارت دارد و تا به حال 6 بار موفق به گلزنی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала