Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست هواداران عربستانی رئال برای جذب ستاره پی‌اس‌جی

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2022
عضو شوید
برخی از هواداران عربستانی رئال مادرید درخواست خرید امباپه را از رییس این باشگاه کردند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کیلیان امباپه در پایان فصل با پاری سن ژرمن به اتمام می رسد و به نظر رئال مادرید مقصد بعدی این مهاجم گلزن خواهد بود.
فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید امروز جمعه به همراه امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی باشگاه و خوزه آنخل سانچز مدیر اجرایی باشگاه از تمرین تیم در ورزشگاه امیر فیصل بازدید کرد.
پرز قبل از تمرین با خبرنگاران اعزامی با اسپانیا گفتگو کرد تا در مورد شرایط ریاض و عربستان صحبت کند. در این گفتگو برخی هواداران عربستانی نیز حضور داشتند و در مورد خرید امباپه صحبت کردند.
پرز در این صحبت ها در مورد تقویم، تغییرات فوتبال، رابطه خوبش با لاپورتا، حکم دادگاه لوکزامبورگ در مورد سوپرلیگ و همچنین بازی یکشنبه با بیلبائو صحبت کرد.
ستاره فرانسوی جهان فوتبال هنوز تصمیم نهایی درخصوص آینده خود را نگرفته و علاقمندان به فوتبال در سراسر جهان هنوز نمی‌دانند وی در تابستان به تیم مورد دوران کودکی خود یعنی رئال مادرید خواهد پیوست یا قراردادش با پاری‌سن‌جرمن را تمدید می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала