Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت سه ستاره رئال مادرید در فینال سوپر جام اسپانیا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2022
عضو شوید
داوید آلابا، دنی کارواخال و خسوس وایخو در تمرین امروز (جمعه) رئال مادرید برای فینال سوپرجام تمرین نکردند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حالی روز یکشنبه در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود که پنج غایب دارد.
داوید به احتمال فراوان به علت مصدومیت بازی یکشنبه را از دست می دهد و بدین ترتیب میلیتائو و ناچو همچنان زوج رئال در خط دفاعی هستند.
ارواخال به علت ابتلا به کرونا دیگر غایب قطعی رئال مادرید است. به نظر می رسد که به جز آلابا و کارواخال بقیه بازیکنان شانس حضور در فینال را داشته باشند.
گرت بیل و ماریانو دیاز نیز کلاً به دلیل مصدومیت با رئال مادرید به عربستان سفر نکردند. بدین ترتیب رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا، پنج بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.
مدیران رئال نگران هستند که در 48 ساعت آینده تعداد کرونایی ها بیشتر شود و بازیکنان بیشتری بازی مقابل بیلبائو را از دست بدهند و بدین ترتیب دست آنچلوتی خالی تر شود.
در حقیقت رئال با رعایت پروتکل های بهداشتی این روزها کارش را ادامه می دهد و امیدوار است که بقیه بازیکنان مبتلا نشده باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала