Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد بعدی ستاره دورتموند مشخص شد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2022
عضو شوید
ستاره دورتموند بازی در لالیگا را به لیگ برتر انگلیس ترجیح می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سایت "فوتبال اسپانیا" فاش کرد پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی از هیئت مدیره باشگاه خود خواسته است تا مذاکرات نهایی را برای جذب ارلینگ هالند از دورتموند با جدیت بیشتری دنبال کنند.
انتظار می‌رود ستاره کلیدی زنبورهای وستفالین تابستان امسال با رقمی نجومی از باشگاه آلمانی جدا شود.
طبق این گزارش، متأسفانه هدف او پیوستن به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس که در این فصل هم فاصله 10 امتیازی با چلسی تیم دوم جدول و حریف هفته بیست و دوم ایجاد کرده، ندارد.
هالند تمایل دارد تا به غول لالیگا، رئال مادرید منتقل شود. دلیل چنین اتفاقی به طور دقیق هنوز مشخص نشده اما ستاره دورتموند بازی در سانتیاگو برنابئو را ترجیح می‌دهد.
بند فسخی در قرارداد این ستاره با بروسیا دورتموند وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با پرداخت 75 میلیون یورو از این تیم جدا شود.
مدیربرنامه این بازیکن، مدعی شده بود که چهار باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و بایرن مونیخ شانس اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آیند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала