Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی همسر "لیونل مسی" از حضور فوق ستاره در پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / Marco Bertorello Футболист Лионель Месси с женой и детьми на церемонии вручения наград ФИФА в Италии
Футболист Лионель Месси с женой и детьми на церемонии вручения наград ФИФА в Италии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2022
عضو شوید
همسر فوق ستاره‌ی آرجنتینی از حضور او در شهر پاریس ناراضی است و به برنده‌ی هفت توپ طلا برای بازگشت به بارسلونا فشار می آورد.
ه گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی پس از هجده سال حضور در بارسلونا سال گذشته با باشگاه رویایی‌اش خداحافظی کرد و راهی پاری‌سن‌جرمن در لیگ یک فرانسه شد.
البته خانواده‌ مسی از خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به عنوان کسی که امکان خروج همسرشان را فراهم کرد، ناراحت هستند. در واقع آن‌ها احساس می‌کنند که لاپورتا خیانت کرده است.
در تازه‌ترین مورد هم، رسانه‌ های اسپانیایی و فرانسوی، گزارش دادند که آنتونلا همسر لیونل مسی از شرایط جدید در پاریس راضی نیست و خواهان بازگشت به اسپانیا و بارسلونا است.
همسر فوق ستاره فوتبال جهان شرایط آب و هوایی سخت پاریس نسبت به بارسلونا، زبان و شهری که با آن آشنا نیست را دوست ندارد.
فرزندان مسی هم دل‌شان برای بندر بارسلونا و دوستان‌شان در کاتالونیا تنگ شده است. ظاهراً آنتونلا، به این بازیکن برای ترک پاری‌سن‌‌جرمن فشار می‌آورد.
این در حالیست که وضعیت مالی کاتالان‌هاست که اجازه‌ بازگشت به این فوق‌ستاره‌ آرجنتینی را نمی‌دهد مگر این که مسی، یک فداکاری بزرگ مالی انجام دهد.
مسی برای 2 فصل به این باشگاه فرانسوی قرارداد امضاء کرده و امکان تمدید این قرارداد برای یک فصل دیگر نیز وجود دارد که البته اختیاری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала