Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشتباه بزرگ دیگر از مدیران سابق بارسا؛ رد فرصت جذب مهاجم رویایی

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
در سال 2020، بارسلونا این فرصت را داشته است تا دوشان ولاهوویچ را با قیمت بسیار پایین به نیوکمپ بیاورد اما این انتقال را مدیران سابق باشگاه رد کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، دوشان ولاهووچ، در فصل جاری از رقابت‌های سری‌آ عملکردی درخشان داشته و تا به اینجا 16 گل به ثمر رسانده تا نشان دهد که کیفیت بالایی دارد و در حد و اندازه‌های امباپه و هالند است. درخشش بی‌نظیر سبب شده تا مشتریان بزرگی برای خودش دست‌وپا کند و همه او را بخواهند.
این بازیکن که حالا سر زبان‌ها است، زمانی به بارسلونا پیشنهاد شده بود اما مدیران قبلی بلوگرانا که مرتکب اشتباهات بزرگی شده بودند، فرصت جذب این بازیکن را به راحتی از دست دادند و حال مدیران جدید به فکر جذب وی با پول بسیار گزاف اند.
بر اساس گزارش مارکا؛ این مهاجم صرب قرار بود در آگست سال 2020 به صورت قرضی با بند خرید 18 میلیون یورویی راهی بارسلونا شود و حتی اریک آبیدال با ایجنت این بازیکن نیز ملاقات کرد .
وکیل این بازیکن پیشنهاد را خودش به بارسا آورده بود اما سران بارسا تصمیم گرفتند تا وی را جذب نکنند و از این انتقال صرف نظر کنند.
ولاهوویچ در حال حاضر در بازار حدود 70 تا 90 میلیون یورو ارزش دارد و تیم‌های لیگ برتری حاضر اند چنین مبلغی را برای مهاجم گُلزن فیورنتینا بپردازند.
بارسا در حالی فرصت جذب ولاهوویچ را رد کرده که قبل از این فرصت جذب کلیان امباپه و ارلینگ هالند را نیز از دست داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала