Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیخیال شایعات پاریس، رئال آماده جذب امباپه و هالند است

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
رئال مادرید میتواند در تابستان پیش رو دو ستاره پر زرق و ورق فوتبال اروپا را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، در تابستان پیش رو به بازار داغی برای جذب دو ستاره تیم های پی اس جی و دورتمند ایجاد خواهد شد و رئال مادرید یکی از تیم هایی است که برای خرید هر دو ستاره، دندان تیز کرده است.
در همین راستا روزنامه مارکا میگوید، رئال مادرید آماده است تا هر دو ستاره یعنی کیلیان امباپه و ارلینگ هالاند را جذب کند.
نکته مشترکی که برای هر دو بازیکن وجود دارد، این است که هم پی اس جی و هم دورتمند به دو ستاره فشار وارد میکنند تا قراردادهای شان را تمدید کنند، اما هر دو بازیکن وضعیت مشابهی را در خصوص تصمیم گیری دارند و میخواهند تا پایان فصل هیچ تصمیمی را نهایی نکنند.
از سویی دیگر امروز رسانه ها گفتند، پی اس جی فشار وارد کرده تا قرارداد امباپه را دسته کم برای دو فصل دیگر تمدید کند و امباپه نیز به این پیشنهاد، چراغ سبز نشان داده است، اما طبق ادعای مارکا، رئال مادرید هیچ تشویشی در این راستا ندارد و میداند که امباپه خودش میل آمدن به رئال را دارد و این اتفاق در تابستان رخ خواهد داد.
الکلاسیکو برای هلند
یکی از دیگر ستاره هایی که نه تنها رئال مادرید، بلکه بارسا هم به دنبال جذب آن است، ارلینگ هالند ماشین گلزنی دورتمند در خط حمله است که در دو سال گذشته در بوندسلیگا میانگین یک گل در هر بازی را داشته است.
با این حال هر گفته میشود رئال و بارسا برای جذب این ستاره نروژی باید دسته کم 350 میلیون یورو کنار بگذارند.
این رقم شامل 75 میلیون یورو برای فعال کردن بند آزادسازی قراردادش با دورتمند و کمیشن های پرداخت شده به ایجنتش مینو رایولا و پدرش خواهد بود و همچنین دستمزدی است که طی 6 سال به این بازیکن پرداخت می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала