دختر هفت ساله روس یکی از ده پردرآمدترین یوتیوبرهای جهان شد

© @https://twitter.com دختر هفت ساله روس شامل فهرست پردرآمدترین بلوگر های جهان شد
دختر هفت ساله روس شامل فهرست پردرآمدترین بلوگر های جهان شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
یک دختر هفت ساله روسی به عنوان ششمین نام، در فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای جهان گرفته شد.
به گزارش اسپوتیک، دختر 7 ساله‌ی از روسیه به نام "آناستازیا رادزینس‌کایا"، مجری کانال یوتیوب Like Nastya، یکی از ده یوتیوبر پردرآمد 2021 در جهان شد.
طبق داده های منتشر شده در مجله Forbes، این دختر کم سن روس در سال 2021 حدود 28 میلیون دلار درآمد کسب کرد و در رتبه ششم فهرست پردرآمدترین یوتیوبر ها قرار گرفت.
رادزینس کایا برای سومین بار است در این فهرست قرار می‌گیرد: در سال 2019 او در رتبه سوم و در سال 2020 در رتبه هفتم توتیوبر های پردرآمد سال قرار گرفت.
جیمی دونالدسون، جوان 23 ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) شناخته می‌شود، پردرآمدترین سازنده محتوا برای شبکه اجتماعی یوتیوب در سال 2021 شد.
نشریه Forbesاعلام کرد که شیرین‌ کاری‌های استادانه دونالدسون بیش از 10 میلیارد بازدید داشته و درآمد 54 میلیون دالر برای او به ارمغان آورده است. بدین ترتیب آقای دونالدسون موفق شده تا از رایان کاجیِ 10 ساله که در دو سال گذشته در صدر فهرست پردرآمدترین‌ها قرار داشته، پیشی بگیرد. رایان کاجی که تجربه فردی خود از بازی با اسباب‌بازی‌های مختلف را در کانالی با عنوان "دنیای کاجی" به اشتراک می‌گذارد، در سال 2021 به رده هفتم سقوط کرده است. نشریه فوربس درآمد سالانه او را 27 میلیون دالر برآورد کرده است.
رده دوم این فهرست در اختیار جیک پول(Jake Paul)، بوکسور حرفه‌ای آمریکایی، قرار گرفته که در سال گذشته میلادی از ویدیوهای بارگذاری شده خود در شبکه اجتماعی یوتیوب در مجموع حدود 45 میلیون دالر درآمد کسب کرده است. مارک ادوارد فیشباخ، معروف به مارکیپلیر(Markiplier)، نیز با کسب 38 میلیون دالر در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفته است.
نشریه آمریکایی تخمین زده که 10 کاربر پردرآمد شبکه یوتیوب در مجموع 300میلیون دالر در سال 2021 به دست آورده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала