Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل غیبت رونالدو برابر استون ویلا مشخص شد

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن، دیدار برابر استون ویلا را از دست داده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد از دقایق قبل در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف استون ویلا رفته است و دیدار دشواری برابر شاگردان استیون جرارد دارد.
در این دیدار حساس اما کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی شیاطین سرخ غایب است و به جای او آنتونی الانگای 19 ساله از سوی رالف رانگنیک در ترکیب ثابت استفاده شده است.
هواداران رونالدو که در دیدار قبلی برابر همین استون ویلا در رقابت‌های جام حذفی شاهد حضور او نبودند، امیداوار بودند این بازیکن در لیگ برتر برابر شاگردان استیون جرارد به میدان برود اما او بار دیگر غایب است و این موضوع سبب نگرانی یونایتدی‌ها شده است.
رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد، دلیل غیبت او را مصدومیت جزئی از ناحیه لگن عنوان کرده و به هواداران شیاطین سرخ اعلام کرد که جای نگرانی نیست و بزودی کریستیانو به ترکیب ثابت برخواهد گشت.
رانگنیک پیش از بازی به Sky Sports گفت: "به همان دلیلی که او بازی جام حذفی را از دست داد، در این بازی نیز حضور ندارد. دیروز قبل از تمرین او با فلکسور لگنش مشکل داشت و ما تصمیم گرفتیم که او را تمرین ندهیم. سپس بعد از تمرین دوباره با او صحبت کردم و بعد تصمیم گرفتیم که منطقی نیست، اگر او هنوز مشکل دارد، بازی کند."
رونالدو در حالی این دیدار را از دست می‌دهد که مارکوس راشفورد و آرون وان بیساکا نیز قادر به بازی برای شیاطین نیستند و از مصدومیت رنج می‌برند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала