Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله از سوی ژاوی تهدید شد

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا ستاره فرانسوی خودش را به نیمکت‌نشینی تهدید کرد و از او خواست تا قرارداد خودش را تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا تا پایان فصل اعتبار دارد و مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد به دلیل مشکلات مالی بلوگرانا و درخواست‌های مالی عجیب ستاره فرانسوی با بن‌بست مواجه شده‌است.
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
ورزش
ژاوی: امیدوارم دمبله برای ماندن در بارسا تلاش کند، بازی پیچیده‌ای برابر لینارس داریم
بارسلونا به دمبله پیشنهاد دستمزد 20 الی 25 میلیون یورویی ارائه کرده اما نمایندۀ این بازیکن درخواست 40 میلیون یورو در سال کرده است که برای بارسلونا پرداخت چنین دستمزدی در شرایط فعلی غیرممکن می‌باشد .
بلوگرانا حالا برای این که بتواند ستاره فرانسوی را به ماندن در نیوکمپ مجبور کند، از فشار کار گرفته و در تلاش است تا از هر طریقی قرارداد او را تمدید کند.
طبق گزارش فوت مرکاتو، بارسلونا اکنون عثمان دمبله را برای تمدید قرارداد تحت فشار گذاشته است و این کار توسط ژاوی صورت گرفته است.
براساس این گزارش، ژاوی چندین بار با این بازیکن صحبت کرده و گفته شده که در برخی موارد با صدای بلند اینکار را کرده است. سرمربی بارسالونا به ستاره فرانسوی به صورت جدی و هشدار گونه گفته است که اگر تمدید نکند، به نیمکت تبعید و تا پایان فصل فرصت بازی را پیدا نخواهد کرد.
این موضوع در حالی مطرح می‌شود که ژاوی یکی از بزرگ‌ترین حامیان دمبله محسوب می‌شود و بارها گفته است که خواهان حفظ ستاره فرانسوی تیمش است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала