Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای پرفشار ستاره صرب؛ جوکوویچ کماکان در بازداشت دولت استرالیا است

© REUTERS / Danielle ParhizkaranSep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S.
Sep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
حاشیه های سفر جنجالی تنیسور صربستانی به کشور استرالیا کماکان ادامه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پس ازینکه ویزای نواک جوکوویچ برای دومین بار طی یک هفته اخیر لغو شد، مرد شماره اول دنیای تنیس صبح امروز بار دیگر به هتل پارک ملبورن که محل بازداشت پناهجویان غیرقانونی استرالیا است بازگردانده شد.
بر بنیاد گزارش ها، الکس هاک وزیر مهاجرت استرالیا ویزای نواک جوکوویچ برای حضور در این کشور را لغو کرد و خود به صورت مستقیم این پرونده جنجالی را مدیریت میکند.
وکلای جوکوویچ‌ قصد دارند مجددا از دادگاه فدرال تقاضای تجدید نظر کنند. این دادگاه فردا برگزار خواه شد.
مرد شماره اول دنیای تنیس در بدو ورودش به استرالیا برای شرکت در مسابقات گرنداسلم ملبورن به دنبال نامعتبر بودن ویزایش پس از دستور مقامات مرزی استرالیا به مرکز استقرار پناهجویان بازداشتی در ملبورن انتقال یافت.
جوکوویچ اما این را یک خطای انسانی دانسته که توسط مدیر برنامه‌هایش انجام شده است و تأکید کرد هیچ کار عمدی و غیر قانونی در کار نبوده است.
این تنیسور صربستانی که 20 قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه اش دارد، تاکنون 9 بار قهرمان گرنداسلم استرالیا شده است و مشخص نیست که وی فردا میتواند در این مسابقات شرکت کند یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала